Flytta/vända hoj smidigt!

brorsan bruka gö så förr o jag gör de bara i mitt garage för de kan bli för trångt ibland.:)

Jag vill passa på och påpeka att sidostöden INTE var tillverkade för att användas på det sättet, så gör det på egen risk.

#6 Limpan skrev:
2640679 Gör ju typ så på bes. när dom kollar hjullagerna fram

Då jag besiktiga farsans hoj(custom) så lyfte de hojen med liten travers.

jag gör så varenda gång hojen ska ut ur garaget... knappast ett trick som många inte missat väl?
ajja! Känns lite B att någon får för sig att filma detta som en instruktional mitt ute i stan...

Nästa video!
"How to hit the throttle!"

Eller uppföljaren:
"swithing gears, how do they do it?"

sporTlovEr skrev:
2640708 Då jag besiktiga farsans hoj(custom) så lyfte de hojen med liten travers.
En LITEN travers bara?? :D

ja fy fan vilken töntig video....
killen verkade tro att han var supersmart och hade kommit på något nytt

Nogger skrev:
2640402 ...fråga den här mannen http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=450 hur många år han har skrämt slag på folk på Gotlandsbåtar, utanför/i p-garage mm... med just det där :)
Ja vissa är ju lite känsliga ;)

Jag kommer aldrig att glömma när jag vände på Viyans R6:a ute på barnens ö.
hennes haka nådde nästan ända ner till marken.. :hihi

Dock så är det väl inget jag riktigt kan rekomenderar att göra på alla hojar.
Ta tex min "gamla" R1 -02:a,
stödet är smalt och det flexade en hel del när jag vände på hojen sådär... :fakta

Affe_R1 skrev:
2640996

Dock så är det väl inget jag riktigt kan rekomenderar att göra på alla hojar.
Ta tex min "gamla" R1 -02:a,
stödet är smalt och det flexade en hel del när jag vände på hojen sådär... :fakta

Ja men det håller ju, jag har iaf inte lyckats bryta av mitt

ozto skrev:
2641034 Ja men det håller ju, jag har iaf inte lyckats bryta av mitt
Jo mitt stöd har hållt för mig oxå dom hundratals gånger jag har vänt på hojen så.
Jag ville bara poängtera att stödet inte är byggt för det ändamålet... :)

Öhh...wow vad hmm nytt!! Så där har jag gjort många ggr..dock inte lika tötntigt som han gör det:tungan ...jag tar bara hjälp av styret och bänder upp den:tummenupp Men som sagt...stödet är inte gjort för sånna övningar.

*/ ?>
Back