Flyguppvisning i Roskilde 19/8

TurboBuser

NR Racing
Gick med
11 Jun 2006
Hoj
Buse-07 Fullvuxen med 313 rwhp!
Om det är nån som vill haka på till Roskilde Airshow på Söndag så är det avresa från Statoil vid stadion i Trollhättan kl 0500

Tankning i Varberg,Frukost på McDonalds i Halmstad och Tankning innan vi kör över till Danmark.

380:- t.o.r. kostar färjan om vi tar den (kortaste väg)
330:- t.o.r kostar öresundsbron om vi tar den

Mer info http://www.airshow.dk/

Last edited:
Bra initativ...

HAde det inte varit för HÖG-ljudnivå och KASST-bakdäck så hade jag hängt på. Blir det nytt däck innan söndag så dyker jag upp, annars får jag tyvärr passa denna gången.

Hej hopp i lingonskogen :tuttar

Bra initativ...

HAde det inte varit för HÖG-ljudnivå och KASST-bakdäck så hade jag hängt på. Blir det nytt däck innan söndag så dyker jag upp, annars får jag tyvärr passa denna gången.

Hej hopp i lingonskogen :tuttar

Jag har ett banbakdäck liggande här i garaget bra mönster i mitten sämre på sidorna då det gått bana
Du kan få köpa det för 500kr

Jag har ett banbakdäck liggande här i garaget bra mönster i mitten sämre på sidorna då det gått bana
Du kan få köpa det för 500kr

Vad är det för däck och i vilken dimension? Jag har ett stort däcksproblem, har gjort av med 4st detta året på landsvägskörning... Däcket MÅSTE vara nytt i mitten, annars lönar det sig inte...

Pirelli diablo supercorsa pro sc2 sökes, gärna bankört (tävlat) i storlek 180/55-17

Då hade jag blivit glad som bara den :yoparty

Vad är det för däck och i vilken dimension? Jag har ett stort däcksproblem, har gjort av med 4st detta året på landsvägskörning... Däcket MÅSTE vara nytt i mitten, annars lönar det sig inte...

Pirelli diablo supercorsa pro sc2 sökes, gärna bankört (tävlat) i storlek 180/55-17

Då hade jag blivit glad som bara den :yoparty

Jag är inte helt säker men tror det är ett Metzeler Racetec i den dim, dock är det som du säkert förstår INTE helt nytt i mitten men näst intill då killen bara har svängt med däcket (har gått ett 20 min pass)

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo