Flyguppvisning i Roskilde 19/8

TurboBuser

NR Racing
Gick med
11 Jun 2006
Ort
Med GixxerLady
Hoj
Buse-07 Fullvuxen med 313 rwhp!
Om det är nån som vill haka på till Roskilde Airshow på Söndag så är det avresa från Statoil vid stadion i Trollhättan kl 0500


Tankning i Varberg,Frukost på McDonalds i Halmstad och Tankning innan vi kör över till Danmark.

380:- t.o.r. kostar färjan om vi tar den (kortaste väg)
330:- t.o.r kostar öresundsbron om vi tar den

Mer info http://www.airshow.dk/
 
Last edited:
Bra initativ...

HAde det inte varit för HÖG-ljudnivå och KASST-bakdäck så hade jag hängt på. Blir det nytt däck innan söndag så dyker jag upp, annars får jag tyvärr passa denna gången.

Hej hopp i lingonskogen :tuttar
 
Bra initativ...

HAde det inte varit för HÖG-ljudnivå och KASST-bakdäck så hade jag hängt på. Blir det nytt däck innan söndag så dyker jag upp, annars får jag tyvärr passa denna gången.

Hej hopp i lingonskogen :tuttar

Jag har ett banbakdäck liggande här i garaget bra mönster i mitten sämre på sidorna då det gått bana
Du kan få köpa det för 500kr
 
Jag har ett banbakdäck liggande här i garaget bra mönster i mitten sämre på sidorna då det gått bana
Du kan få köpa det för 500kr


Vad är det för däck och i vilken dimension? Jag har ett stort däcksproblem, har gjort av med 4st detta året på landsvägskörning... Däcket MÅSTE vara nytt i mitten, annars lönar det sig inte...

Pirelli diablo supercorsa pro sc2 sökes, gärna bankört (tävlat) i storlek 180/55-17

Då hade jag blivit glad som bara den :yoparty
 
Vad är det för däck och i vilken dimension? Jag har ett stort däcksproblem, har gjort av med 4st detta året på landsvägskörning... Däcket MÅSTE vara nytt i mitten, annars lönar det sig inte...

Pirelli diablo supercorsa pro sc2 sökes, gärna bankört (tävlat) i storlek 180/55-17

Då hade jag blivit glad som bara den :yoparty


Jag är inte helt säker men tror det är ett Metzeler Racetec i den dim, dock är det som du säkert förstår INTE helt nytt i mitten men näst intill då killen bara har svängt med däcket (har gått ett 20 min pass)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top