Mr_White
Medlem
Vad tycket hoj folket om att flirta på jobbet?
Själv är jag för.
Själv är jag för.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mr_White skrev:2137984Själv är jag för.
Mr_White skrev:2137984Vad tycket hoj folket om att flirta på jobbet?
Själv är jag för.

Zee skrev:2138060Kära bullen,
tack för ett bra program. Jag är en kille på 17 vårar som inte vågar flirta på jobbet. Ska jag våga hångla upp min sekreterare vid kopiatorn? Jag vill hemskt gärna bånga på henne i konferansrummet, men jag är osäker på om jag är för rättfram.
Sen undrar jag om det heter hoj folket, hojfolket eller hojfolk?
Som vanligt är det inte killen som skrivit inlägget som är killen vid kopiatorn. Och kopiatorn var sönder redan igår. Faktiskt.
/Nullarn
Rocky skrev:2138129Konferensrummet föffan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
t-rex skrev:2138056Don't screw the crew, eller inget hor på kontor brukar vara en bra grej.
Måste hitta mig en sambo till hösten så det är bäst att sätta fart. 

t-rex skrev:2138056Don't screw the crew, eller inget hor på kontor brukar vara en bra grej.
Det var en gång en användare på sporthoj.com som klagade över den dåvarande felstavarklagar-kungen, fast numera har han tagit på sig rollen självZee skrev:2138060Kära bullen,
tack för ett bra program. Jag är en kille på 17 vårar som inte vågar flirta på jobbet. Ska jag våga hångla upp min sekreterare vid kopiatorn? Jag vill hemskt gärna bånga på henne i konferansrummet, men jag är osäker på om jag är för rättfram.
Sen undrar jag om det heter hoj folket, hojfolket eller hojfolk?
Som vanligt är det inte killen som skrivit inlägget som är killen vid kopiatorn. Och kopiatorn var sönder redan igår. Faktiskt.
/Nullarn

Kerplunk skrev:2138228Självklart ska man få flirta på jobbet om man vill det. Har inte haft mkt att flirta med på mina senaste jobb men nu jävlar.Måste hitta mig en sambo till hösten så det är bäst att sätta fart.
![]()
blacktriple skrev:2138069Jag jobbar på en kryssningsbåt. Rena inaveln ombord...![]()
Lätt att få buksvågrar men det får man väl ta.lilltryne skrev:2138035Eftersom jag hittade min fästman på mitt förra jobb så röstar jag helt klart för!![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |