Flirta på jobbet?

Flirta på jobbet Ja/Nej

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Eftersom jag hittade min fästman på mitt förra jobb så röstar jag helt klart för! :tummenupp

Mr_White skrev:
2137984 Vad tycket hoj folket om att flirta på jobbet?

Själv är jag för.

Kära bullen,

tack för ett bra program. Jag är en kille på 17 vårar som inte vågar flirta på jobbet. Ska jag våga hångla upp min sekreterare vid kopiatorn? Jag vill hemskt gärna bånga på henne i konferansrummet, men jag är osäker på om jag är för rättfram.
Sen undrar jag om det heter hoj folket, hojfolket eller hojfolk?

Som vanligt är det inte killen som skrivit inlägget som är killen vid kopiatorn. Och kopiatorn var sönder redan igår. Faktiskt.

/Nullarn

Zee skrev:
2138060 Kära bullen,

tack för ett bra program. Jag är en kille på 17 vårar som inte vågar flirta på jobbet. Ska jag våga hångla upp min sekreterare vid kopiatorn? Jag vill hemskt gärna bånga på henne i konferansrummet, men jag är osäker på om jag är för rättfram.

Som vanligt är det inte killen som skrivit inlägget som är killen vid kopiatorn. Och kopiatorn var sönder redan igår. Faktiskt.

/Nullarn

Konferensrummet föffan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad:

Själv blev man uppraggad på jobbet ... fungerar klockrent :tummenupp

t-rex skrev:
2138056 Don't screw the crew, eller inget hor på kontor brukar vara en bra grej.

Håller med lite men det skulle vara roligare att gå hit :banana
Finns ingen här som man vill flirta med :(

Självklart ska man få flirta på jobbet om man vill det. Har inte haft mkt att flirta med på mina senaste jobb men nu jävlar. :drool Måste hitta mig en sambo till hösten så det är bäst att sätta fart. :gnissla

t-rex skrev:
2138056 Don't screw the crew, eller inget hor på kontor brukar vara en bra grej.

Bara för att man flirtar lite behöver man ju inte knylla, right?

Jag flirtar friskt med alla - från receptionisten via vaktmästarna till mina anställda :-0

Klart, lite busigt och kanske leder till ett möte i kopieringsrummet ;)

Last edited:
Zee skrev:
2138060 Kära bullen,

/Nullarn
Det var en gång en användare på sporthoj.com som klagade över den dåvarande felstavarklagar-kungen, fast numera har han tagit på sig rollen själv :hihi

Kerplunk skrev:
2138228 Självklart ska man få flirta på jobbet om man vill det. Har inte haft mkt att flirta med på mina senaste jobb men nu jävlar. :drool Måste hitta mig en sambo till hösten så det är bäst att sätta fart. :gnissla

:hej

Sköna uttryck i tråden, bidrar med ett jag också ang. jobb & relationer:

"Don´t dip your pen in the company ink"

Jobbflirtar är spännande till en början. Värre när man tröttnat på varandra och ändå tvingas se varandra varje dag...

/ Johan

Last edited:
Har ingen att flirta med på jobbet, men kunder kan man alltid ragga på :tungan
Men oftast är det gamla tanter bara... Men vafan :hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu