Flickvänn+Intresse=Sant?

IronMike skrev:
2635648 Finns ju annar massor lediga cheyer i västerås en bit bort från dig... där har tom jag fiskat :D *tips* sommartid går det ju fort att ta sig dit dessutom. Annars får du väl byta åldersgrupp :D år 2007 är de som är födda 92 redan 15 :D :gnissla

Örebroare funkar finfint så blir att ragga vidare där..

hmm..som det heter..först in på 90-talet vinner :D..

Fan kom på nu, häromnatten, satt o softa lite på jobbet, så hör jag en tjejröst bakom säga hej hej, inget jag direkt reagera på, antog ba de va nån från centralen så ja sa bara hej utan att direkt kolla.. men så glimta jag bakåt.. o där står,.. ja va fan står där..har inte riktigt fattat än, men det såg ut som de va nån sötnos iaf.. vilket jag inte trodde jobba på mitt jobb.. måste leta upp henne!!

AndreasNo skrev:
2635655 Mje såna funkar inte för mig..

utgång i örebro på lördag?.. då ses vi..yeees :D
Det blir inte utgång om inte chefen piskar allt för hårt på en. Vet alltid är man någons bitch. Fan att det inte går att komma ifrån:huvet

IronMike skrev:
2635608 Sex kan gärna få vara gemensamt intresse...

Men om jag åker hoj, så vill jag helst åka själv. Vara för mig själv för en stund! Dels för att det är otroligt skönt att kunna åka helt ensam, sitt egna tempo, slippa bekymra sig över polare som försvunnit i backspegeln, slippa vänta. Slippa ha en heffaklump på passagerarsadeln.... etc

Iofs hade jag ok sällskap bakpå hojen i somras, första honan bakpå - som det funkade att knäskrapa med felfritt :yoparty det är fan respect!
Heffaklump:va :rolleyes:

skoteridioten skrev:
2634332 Jag tror knappt vad jag läser :va
Du låter ju som Gösta 66 år med en drös förutfattade meningar när du säger sådär :P
Tjejer ska hålla på med barbie och killar ska leka cowboy?

Välkommen till 2000-talet grabben, tjejer och killar kan faktuiskt ha samma intressen! ;)

Min tjej kan meka, spöar mig i Tekken och UT och för mig är hon det sexigaste som finns :tungan

exakt, min tjej bytte kopplingen på sin gixxer helt själv med endast överinseende från mej, hon har dessutom börjat wheela lite, DET ÄR SEX för mej, btw ja vet folk som inte ens kan spänna kedjan på sin hoj (man)

Jag tycker väl att det är lite så att det spelar roll efter ett tag. I början går det ju på ren förälskelse, men om man sedan skall orka med varandra och ha någonting att prata om osv, så är det nog bra om man delar något intresse. Om man har en extrem passion för någonting, exempelvis om du vill pilla med din MC varje dag, så bör hon nog ha ett VISST MC-intresse i alla fall för att inte bli förbannad när du helldre vill pilla med (citerar) "En fjantig jävla skrothög" istället för att vara med henne.

Jag skulle ju kunna vara tillsammans med en kille som inte gillar motorcyklar ett tag, men sedan skulle man nog inte orka höra typ att det är sååå himla farligt osv. hehe

peter R1 skrev:
2635713 btw ja vet folk som inte ens kan spänna kedjan på sin hoj (man)
Är man ny med hoj så kan man inte allt om motorcyklar, däremot lär man sig
en del av folk man umgås med. Däremot vet jag en som tror han kan allt om
motorcyklar men i själva verkligheten inte kan någonting. t.e.x
knäskrap,roadracing och mycket mer

Men den personen lyckas bara göra sig ovän med annat folk p.g.a av han inte tål att folk säger emot han.

Last edited:
Min tjej gillar att åka båge (nästan lite för mycket) alltså bakpå, kan bli lite jobbigt när man vill åka iväg själv med polarna och hon inte fattar att man vill åka lite själv också. fan vill ju inte köra slut alla bakdäck på 200mil.

tråkigt med för då kan de ju typ tjura ihop för att de inte får åka med.

Annars så gillar hon hoj och håller på lite med MC kortet. Jag gillar ju även att ha och pilla lite med en schysst bil, det tycker även hon är rätt så kul, Alltså en schysst bil inte pilla eller greja med billjud som en annan....

Hade nog inte velat vara tillsamans med en som absolut tycker det är skit piss med motorsport och allt som har med hoj och bil att göra.

///micke

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back