Efter att ha skummat genom tjejer på SH tråden inser jag att detta är ett hem för GROVT inavel av medlemmar, Hursomhelst, hur ser ni på intressen och flickvänn? Är det så viktigt att ha samma intressen ? Jag känner att det inte spelar speciellt stor roll tills senaste tjejen, Nu börjar jag inse att det är ganska viktigt, speciellt om man brinner ganska hårt för intressena, Jag har en liten teori om att personligheten väljer intressena och att man dras till den som har samma för att den är ganska lik en själv
Vad tycker ni? Är det så viktigt? Har eran respektive förstående för era intressen och ni som är singlar , ser ni inte ens åt en tjej som inte delar era intressen,
Vad tycker ni? Är det så viktigt? Har eran respektive förstående för era intressen och ni som är singlar , ser ni inte ens åt en tjej som inte delar era intressen,






