Flickvänn+Intresse=Sant?

Nikita-b skrev:
2633386 Det underlätter att ha några gemensamma intressen.
Det är ju kul att göra lite saker tillsammans ... varför e man annars ihop om man inte hittar på saker (tillsammans)? Killarnas svar är förmodligen: "tjejen ska - städa, laga mat, tvätta" det vet jag redan om :va

Sex :rolleyes:
 
Sex kan gärna få vara gemensamt intresse...

Men om jag åker hoj, så vill jag helst åka själv. Vara för mig själv för en stund! Dels för att det är otroligt skönt att kunna åka helt ensam, sitt egna tempo, slippa bekymra sig över polare som försvunnit i backspegeln, slippa vänta. Slippa ha en heffaklump på passagerarsadeln.... etc

Iofs hade jag ok sällskap bakpå hojen i somras, första honan bakpå - som det funkade att knäskrapa med felfritt :yoparty det är fan respect!
 
IronMike skrev:
2635608 Sex kan gärna få vara gemensamt intresse...

Men om jag åker hoj, så vill jag helst åka själv. Vara för mig själv för en stund! Dels för att det är otroligt skönt att kunna åka helt ensam, sitt egna tempo, slippa bekymra sig över polare som försvunnit i backspegeln, slippa vänta. Slippa ha en heffaklump på passagerarsadeln.... etc

Iofs hade jag ok sällskap bakpå hojen i somras, första honan bakpå - som det funkade att knäskrapa med felfritt :yoparty det är fan respect!
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.Who do you think youre kidding?
 
En brud ska ha som huvudintresse att hålla kroppen i trim och se till att killen har det bra..
SÅ, där, jag kunde inte hålla mig längre, nu är det sagt.. :hihi
 
AndreasNo skrev:
2635613 En brud ska ha som huvudintresse att hålla kroppen i trim och se till att killen har det bra..
SÅ, där, jag kunde inte hålla mig längre, nu är det sagt.. :hihi
å hålla sig nära spisen eller :rofl

å som min morfar vs mormor när hon pratar .. *håll tyst kvinna, -ta en toy!!*

:rofl :rofl

de är till för att föda barn, å sköta hemmet :rofl etc etc
--
med risk för att bli stenad till döds på rosenhill till våren (haft romans med 5 olika chicks från sporthoj.com) :huvet :rofl oooooooooooops

så nu var det sagt också... kanske inte borde sagt så :gnissla
 
Last edited:
IronMike skrev:
2635615 å hålla sig nära spisen eller :rofl

å som min morfar vs mormor när hon pratar .. *håll tyst kvinna, -ta en toy!!*

:rofl :rofl

de är till för att föda barn, å sköta hemmet :rofl etc etc
"se till att killen har det bra" är underförstått att dem ska hålla sig vid spisen jöö :P ..

O medans ja e ute o åker på min mottocikkel så går hon ut o springer ett varv på spåret så hon inte lägger på sig nå hull.. japp japp...

drömma kan jag iaf...
 
AndreasNo skrev:
så hon inte lägger på sig nå hull..
:rofl påminner mig om en skön jävel som tog med tjejjen till donken sveavägen förra sommaren. hon satt kvar på stenmuren, då han kom ut med brickan.. "älskling, här är din sallad" :D :huvet han fick salladen slängd över sig varpå hon skriker.... #¤/&¤%"&!¤&/(&()(=/¤%"&%#¤!%# typ

Hon ville ha fet mat. Det ville inte han.. :rofl
 
IronMike skrev:
2635618 :rofl påminner mig om en skön jävel som tog med tjejjen till donken sveavägen förra sommaren. hon satt kvar på stenmuren, då han kom ut med brickan.. "älskling, här är din sallad" :D :huvet han fick salladen slängd över sig varpå hon skriker.... #¤/&¤%"&!¤&/(&()(=/¤%"&%#¤!%# typ

Hon ville ha fet mat. Det ville inte han.. :rofl

Hahaha.. helt rätt :D

Fan handla denhär tråden om nu igen?

Fan har du för ursäkt för att du alltid sitter uppe på natten?
Själv har ja inget liv...
 
AndreasNo skrev:
2635620 Hahaha.. helt rätt :D

Fan handla denhär tråden om nu igen?

Fan har du för ursäkt för att du alltid sitter uppe på natten?
Själv har ja inget liv...
Samma här..eller jorå, typ. Jobbar "flex" ska jobba på söndag 14-24 :rofl ..jobbar du alls? :) ..nästa vecka blire mer jobb. Men senaste tiden så har jag mest jobbat typ 16-24 tiden. Fast varit ledig en vecka nu...
 
Är inte hojåkande en sån sak som man helst gör utan tjejen? Vill ju inte behöva oroa sig för att köra ihjäl henne också. Eller vad vet jag, jag har varken hoj eller tjej för tillfället.
 
IronMike skrev:
2635623 Samma här..eller jorå, typ. Jobbar "flex" ska jobba på söndag 14-24 :rofl ..jobbar du alls? :) ..nästa vecka blire mer jobb. Men senaste tiden så har jag mest jobbat typ 16-24 tiden. Fast varit ledig en vecka nu...

okii..

Mjorå ja jobbar allt, 18-06 ett gäng dagar i veckan...:gnissla
Därför ja sitter uppe när ja e ledig.. kommer aldrig in i normal dygnsrytm..:huvet
 
honkiie skrev:
2635625 Är inte hojåkande en sån sak som man helst gör utan tjejen? Vill ju inte behöva oroa sig för att köra ihjäl henne också. Eller vad vet jag, jag har varken hoj eller tjej för tillfället.
www.spray.se /spraydate
www.porrigt.se
www.playahead.com
www.darkside.se
www.helgon.net

*tips på var hitta chicks, tillsvidare* :tungan

AndreasNo skrev:
2635626 okii..

Mjorå ja jobbar allt, 18-06 ett gäng dagar i veckan...:gnissla
Därför ja sitter uppe när ja e ledig.. kommer aldrig in i normal dygnsrytm..:huvet
inte jag heller :) ..men de funkar ju rätt ok ändå. hur gåre med brewdarna då? har du några probs med cheyer vs intressen? :D
 
Last edited:
IronMike skrev:
2635627

inte jag heller :) ..men de funkar ju rätt ok ändå. hur gåre med brewdarna då? har du några probs med cheyer vs intressen? :D


Jag har inga som helst problem med det, iom att tjejer varit helt obefintligt i mitt liv sen ja dumpa ex-sambon..
o henne dela ja inga direkta intressen med, hon bara klagade att jag drage med henne till en ny stad där hon inte hade några kompisar medans jag själv skaffade såna o saker att göra :hihi ..
Mja de höll ju inte så länge :P ..

Själver då?
Rosenhillcheyorna lär väl dela ett intresse iaf..
 
AndreasNo skrev:
2635630 Jag har inga som helst problem med det, iom att tjejer varit helt obefintligt i mitt liv sen ja dumpa ex-sambon..
o henne dela ja inga direkta intressen med, hon bara klagade att jag drage med henne till en ny stad där hon inte hade några kompisar medans jag själv skaffade såna o saker att göra :hihi ..
Mja de höll ju inte så länge :P ..

Själver då?
Rosenhillcheyorna lär väl dela ett intresse iaf..
Rosenhillcheyorna kommer från lite varstanns, det är ju ett samlingsställe för hojfolk... :rofl men ändå hehe. dom har ju varit likasinnade mer el mindre. Men skam an va ärlig, så är man ju helst singel på sommaren. Då kan man göra vadfan man vill, å då finns det massor att göra. Åka hoj hela dan å kvällen, avsluta med en porrfest nånstans en vanlig tisdag, u name it :rofl

Kan man inte vara deltids-partner :va :huvet
 
IronMike skrev:
2635632 Rosenhillcheyorna kommer från lite varstanns, det är ju ett samlingsställe för hojfolk... :rofl men ändå hehe. dom har ju varit likasinnade mer el mindre. Men skam an va ärlig, så är man ju helst singel på sommaren. Då kan man göra vadfan man vill, å då finns det massor att göra. Åka hoj hela dan å kvällen, avsluta med en porrfest nånstans en vanlig tisdag, u name it :rofl

Kan man inte vara deltids-partner :va :huvet

ööh.. ja som sagt, så delar dem ju MCintresset, ja vet väl va rosenhill e :va

Min sommar som singel va ungefär lika kul som att hoppa bungy utan rep...
Flyttade tillbaka till sveriges skitstad nr ett o jobbade varenda helg!...yeees :tummenupp

Det blev ett par onsdagsfester på hotell på annan ort men tack vare mina jättesnälla tjejpolare så blev jag utan ragg där :huvet
Ända jag fick med till hotellet var en ickesingel 28åring :gnissla jag va ju så trevlig så de va ju kul att följa me o snacka lite o efterfesta, den ägna man massa tid åt på dansgolvet :huvet :gnissla
 
AndreasNo skrev:
2635635 ööh.. ja som sagt, så delar dem ju MCintresset, ja vet väl va rosenhill e :va

Min sommar som singel va ungefär lika kul som att hoppa bungy utan rep...
Flyttade tillbaka till sveriges skitstad nr ett o jobbade varenda helg!...yeees :tummenupp

Det blev ett par onsdagsfester på hotell på annan ort men tack vare mina jättesnälla tjejpolare så blev jag utan ragg där :huvet
Ända jag fick med till hotellet var en ickesingel 28åring :gnissla jag va ju så trevlig så de va ju kul att följa me o snacka lite o efterfesta, den ägna man massa tid åt på dansgolvet :huvet :gnissla
Det låter inge vidare :gnissla ..men fan. regga dig på nåt kul plejs på nätet å hitta massor cheyer varje vecka. www.porrigt.se - där finns det ju massor runt om i hela sverige, å du kan söka på singlar å vad de är ute efter å allt...finaste flickorna där, tycks ju bo överallt förutom sthlm. Varje gång man knappar in på nån chey, så bor hon antingen i piteå, lund eller karlskoga.... :huvet
 
IronMike skrev:
2635640 Det låter inge vidare :gnissla ..men fan. regga dig på nåt kul plejs på nätet å hitta massor cheyer varje vecka. www.porrigt.se - där finns det ju massor runt om i hela sverige, å du kan söka på singlar å vad de är ute efter å allt...finaste flickorna där, tycks ju bo överallt förutom sthlm. Varje gång man knappar in på nån chey, så bor hon antingen i piteå, lund eller karlskoga.... :huvet

*rysa* .. dem får gärna bo vart som helst utan karlskoga, vägrar nån tjej härifrån asså..usch...mer eller mindre känna hennes senaste 50 ligg :zpy

Får la ta o ragga lite te helgen för en gångskull.. men nåt säger mig att jag kommer träffa på exet o tappa allt humör :gnissla

Blir te o hitta nån fin flicka me hjälp av hojen te sommarn :P ..
 
AndreasNo skrev:
2635644 *rysa* .. dem får gärna bo vart som helst utan karlskoga, vägrar nån tjej härifrån asså..usch...mer eller mindre känna hennes senaste 50 ligg :zpy

Får la ta o ragga lite te helgen för en gångskull.. men nåt säger mig att jag kommer träffa på exet o tappa allt humör :gnissla

Blir te o hitta nån fin flicka me hjälp av hojen te sommarn :P ..
Finns ju annar massor lediga cheyer i västerås en bit bort från dig... där har tom jag fiskat :D *tips* sommartid går det ju fort att ta sig dit dessutom. Annars får du väl byta åldersgrupp :D år 2007 är de som är födda 92 redan 15 :D :gnissla
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top