Mr K
I win, you loose!
Han sitter ju med där nu med. Den gamle tjockisen går sängvägen in överallt ....Zmurfen skrev:Vaddå /Svemo ?
Av t-ace på zmurfburken...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Han sitter ju med där nu med. Den gamle tjockisen går sängvägen in överallt ....Zmurfen skrev:Vaddå /Svemo ?
Mr K skrev:Han sitter ju med där nu med. Den gamle tjockisen går sängvägen in överallt ....
http://www.svemo.se/d_view.php?did=7&p=306#57 Thundrace skrev:Som vad? Trodde jag var uppdaterad på svemos representanter....
Jag blev nyligen invald i Svemo RR Södra som ledarmot, så nu vet du det#57 Thundrace skrev:2038658Som vad? Trodde jag var uppdaterad på svemos representanter....
GSXR1100R skrev:2041127Jag blev nyligen invald i Svemo RR Södra som ledarmot, så nu vet du det![]()
Ja det ska röras om litta i RR grytan nu.#57 Thundrace skrev:2041418Nämen så trevligt farbror...den bunken äggplantor kan behöva nån som sätter fart på dem...seså...ut och gör lite nytta nu...![]()
![]()
Trevligt!GSXR1100R skrev:2043868Ja det ska röras om litta i RR grytan nu.
Maverick_ou812 skrev:2044023Trevligt!
Kan du då kolla upp så att SVEMO informerat HMS om att SSEmse MC är medlemmar i SVEMO? Det var lite oklart på licenskursen. Allt bör dock vara utkommunicerat nu. Du sitter väl med i HMS också eller har jag helt fel?
Du får gärna lägga svaret i denna tråd.![]()
Jo det stämmer, SSEMSE är anslutna till Svemo och det vet berörda parter om nu.Zilversurfer skrev:2044251Är dom verkligen SVEMO anslutna? SMC vet jag, men SVEMODu gör mig alltid förvirrad
![]()
Vilse ibland men inte alltid!Zilversurfer skrev:2044251Är dom verkligen SVEMO anslutna? SMC vet jag, men SVEMODu gör mig alltid förvirrad
![]()
Strålande! Tack för infon!GSXR1100R skrev:2044759Jo det stämmer, SSEMSE är anslutna till Svemo och det vet berörda parter om nu.
GSXR1100R skrev:2044759Jo det stämmer, SSEMSE är anslutna till Svemo och det vet berörda parter om nu.
1. Maverick_ou812Zmurfen skrev:2038154Vaddå /Svemo ?
Nej men SRW & Svemo jobbar på detta.Zilversurfer skrev:2044823Innebär detta att banan också är godkänd? Så licencierades försäkring gäller?
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |