Mr K
I win, you loose!
Han sitter ju med där nu med. Den gamle tjockisen går sängvägen in överallt ....Zmurfen skrev:Vaddå /Svemo ?
Av t-ace på zmurfburken...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Han sitter ju med där nu med. Den gamle tjockisen går sängvägen in överallt ....Zmurfen skrev:Vaddå /Svemo ?
Mr K skrev:Han sitter ju med där nu med. Den gamle tjockisen går sängvägen in överallt ....
http://www.svemo.se/d_view.php?did=7&p=306#57 Thundrace skrev:Som vad? Trodde jag var uppdaterad på svemos representanter....
Jag blev nyligen invald i Svemo RR Södra som ledarmot, så nu vet du det#57 Thundrace skrev:2038658Som vad? Trodde jag var uppdaterad på svemos representanter....

GSXR1100R skrev:2041127Jag blev nyligen invald i Svemo RR Södra som ledarmot, så nu vet du det![]()

Ja det ska röras om litta i RR grytan nu.#57 Thundrace skrev:2041418Nämen så trevligt farbror...den bunken äggplantor kan behöva nån som sätter fart på dem...seså...ut och gör lite nytta nu...![]()
![]()
Trevligt!GSXR1100R skrev:2043868Ja det ska röras om litta i RR grytan nu.
Maverick_ou812 skrev:2044023Trevligt!
Kan du då kolla upp så att SVEMO informerat HMS om att SSEmse MC är medlemmar i SVEMO? Det var lite oklart på licenskursen. Allt bör dock vara utkommunicerat nu. Du sitter väl med i HMS också eller har jag helt fel?
Du får gärna lägga svaret i denna tråd.![]()
Du gör mig alltid förvirrad 
Jo det stämmer, SSEMSE är anslutna till Svemo och det vet berörda parter om nu.Zilversurfer skrev:2044251Är dom verkligen SVEMO anslutna? SMC vet jag, men SVEMODu gör mig alltid förvirrad
![]()
Vilse ibland men inte alltid!Zilversurfer skrev:2044251Är dom verkligen SVEMO anslutna? SMC vet jag, men SVEMODu gör mig alltid förvirrad
![]()
Denna gången är det du som kan virra på huvet ZS!Strålande! Tack för infon!GSXR1100R skrev:2044759Jo det stämmer, SSEMSE är anslutna till Svemo och det vet berörda parter om nu.
GSXR1100R skrev:2044759Jo det stämmer, SSEMSE är anslutna till Svemo och det vet berörda parter om nu.
1. Maverick_ou812Zmurfen skrev:2038154Vaddå /Svemo ?
Nej men SRW & Svemo jobbar på detta.Zilversurfer skrev:2044823Innebär detta att banan också är godkänd? Så licencierades försäkring gäller?
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |