Fler som ska bli RR nördar på lördag?

Jimmyretta skrev:
Här får du ett namn till....... :)

// J

1. Maverick_ou812
2. Ducati Girl
3. *Superlight*
4. Hellräjser
5. Hellräjers brorsa (kommer inte ihåg vilket nick han använder)
6. Pirre "Red Arrow "
7. Jtds
8. Jimmyretta
Godis med sån laguppställning. :tummenupp

Gottis skrev:
det kommer inte hjälpa dig iaf du är helt hopplöst t.om vi i GBG vet ju det :hihi :hihi
Gottis.... du smakar kräk, ditt lilla fä!! :fatta!
Håll dig i Tjöte-la-börg forumet!

:tummenupp Jag vet att jag är kass men en RR licens kanske ger rabatt i baren hos WCX? :fyllisar

Maverick_ou812 skrev:
Gottis.... du smakar kräk, ditt lilla fä!! :fatta!
Håll dig i Tjöte-la-börg forumet!

:tummenupp Jag vet att jag är kass men en RR licens kanske ger rabatt i baren hos WCX? :fyllisar

Du kommer ju och fördärvar vårat forum så jag tänkte titta in lite här
:tungan :pannkyss

jobbar jag i baren och du ger mej en puss så lovar jag att du ska få en kr i rabatt :hihi

Gottis skrev:
Du kommer ju och fördärvar vårat forum så jag tänkte titta in lite här
:tungan :pannkyss

jobbar jag i baren och du ger mej en puss så lovar jag att du ska få en kr i rabatt :hihi
Självklart får du en puss... vad gör jag inte för en krona. :rolleyes:

Vi blev ju några stycken till slut. :yoparty

1. Maverick_ou812
2. Ducati Girl
3. *Superlight*
4. Hellräjser
6. Pirre "Red Arrow "
7. Jtds
8. Jimmyretta
9. trollkarlen

Uppkörning den 23/4 klockan 09:00 på Knudan. Beware...

Maverick_ou812 skrev:
Vi blev ju några stycken till slut. :yoparty

1. Maverick_ou812
2. Ducati Girl
3. *Superlight*
4. Hellräjser
6. Pirre "Red Arrow "
7. Jtds
8. Jimmyretta
9. trollkarlen

Uppkörning den 23/4 klockan 09:00 på Knudan. Beware...

Vafa...., sitter du här o plottrar... ut i garaget o naja med dig :fatta! :hihi

Nå'n som vet om man kör fortare med licens i plånboken?
:rofl :7peta

/Kanske nästa år :fyllisar

Robz skrev:

Ska man inte tävla finns det ingen anledning att lösa ut B-licens iaf. Jag själv kommer lösa ut engångslicens om jag skall hoppa in i något ERF eller B tävling.

Robz skrev:

Du har ju inte fattat ett skit!!
Köra fortare? Aldrig i livet, det där ser ju farligt ut. Nädu, jag ska ha min o flasha i baren med. Det SKA gå att använda den som öppnande raggningsreplik.

"Hej bejb, du.... kan du massera min högra axel? Den ömmar lite efter vurpan i hårnålen på Knudan, tja, du vet... Jag kör ju RR. Vill du se licensen?" :D

Maverick_ou812 skrev:
Du har ju inte fattat ett skit!!
Köra fortare? Aldrig i livet, det där ser ju farligt ut. Nädu, jag ska ha min o flasha i baren med. Det SKA gå att använda den som öppnande raggningsreplik.

"Hej bejb, du.... kan du massera min högra axel? Den ömmar lite efter vurpan i hårnålen på Knudan, tja, du vet... Jag kör ju RR. Vill du se licensen?" :D

Trodde det va knät du hade ont i :rofl fast svårt att skylla på det i baren när vurpan hände på väg dit från dansgolvet:tungan :yoparty

// J

Jimmyretta skrev:
Trodde det va knät du hade ont i :rofl fast svårt att skylla på det i baren när vurpan hände på väg dit från dansgolvet:tungan :yoparty

// J
Vissa saker ska man inte berätta.... :fatta!
Får väl skylla på att det var i RR sällskap det där hände, alltså RadicalRiders inte Road Racing... :huvet

Zilversurfer skrev:
Ska man inte tävla finns det ingen anledning att lösa ut B-licens iaf. Jag själv kommer lösa ut engångslicens om jag skall hoppa in i något ERF eller B tävling.

Håller med dig. Har det blivit lite hype med licens eller är det verkligen så många som ska till o tävla?

CorbenDallas skrev:
Håller med dig. Har det blivit lite hype med licens eller är det verkligen så många som ska till o tävla?

Jupp, ganska meningslöst att lägga pengar på det om man inte avser att tävla...

CorbenDallas skrev:
Nä, jag planerar inte att tävla, hade bara ingen aning om var jag skulle göra av pengarna denna månaden... :näsblod

CorbenDallas skrev:
Jag har haft licens i 7år och har aldrig tävlat förrutom på klubbrace. Att få köra på träningarna och på andra banors licensträningar var min mening med att ta licensen. Inte för att tävla.

Mr K skrev:
Jag har haft licens i 7år och har aldrig tävlat förrutom på klubbrace. Att få köra på träningarna och på andra banors licensträningar var min mening med att ta licensen. Inte för att tävla.

Hade Hyllinge haft fler träningar hade det varit intressant. Det var därför jag också tog licensen i första hand, men i dagsläget känns det som en väldigt dyr sysselsättning...

CorbenDallas skrev:
Hade Hyllinge haft fler träningar hade det varit intressant. Det var därför jag också tog licensen i första hand, men i dagsläget känns det som en väldigt dyr sysselsättning...
Japp så är det, men vi jobbar på att få mer körtid, förhoppningsvis när SRW är godkänd så kan vi köra licensträningar även där, det är svårt att få körtid på Knudan.

/Micke HMS/Svemo

Robz skrev:

Nej :rolleyes: gulan vet... Anledningen för 6 år sedan var att få köra på träningarna på Knudan och på andra banors licensträningar, Inte för att tävla....men nu räcker SRW körningarna mer än tillräckligt!!! :banana

GSXR1100R skrev:
Japp så är det, men vi jobbar på att få mer körtid, förhoppningsvis när SRW är godkänd så kan vi köra licensträningar även där, det är svårt att få körtid på Knudan.

/Micke HMS/Svemo

Vaddå /Svemo ? :va

Av t-ace på zmurfburken...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...