Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
The-PatriX skrev:Ush![]()
Tidelag så det luktar ända hit om det.
Ush, finns gott om störda människor.
Hagster skrev:Jag ammar min hund, men inte med tutten. . .

KawaChris skrev:Amma har väl inget med sex att göra? Finns gott om intoleranta människor...

Hur vet du det? Är det noggrant utförda lab-studier som du genomfört på någon veterinärhögskola som gett dig denna kunskap eller sitter du bara och skarvar lite på en höft?The-PatriX skrev:En hund han inget i bröstmjölken hos en människa att hämta, de näringsämnena som hunden behöver finns inte i en mäsklig kvinnas mjölk, finns bättre syntetisk mjöl för hundarna (mjölkersättning).
Öhhh, "bara för att retas"? Du har en häpnadsväckande konstig logik. Hunden har sex för att du gillar att runka på toa? Mmmmkay...Bara för att retas mer så byter vi ut bröstet mot en **** och amningen mot att skaka kuken
....
Det är exakt samma sak, hur du än vrider och vänder det här så kommer det peka på att det hunden gör är sex eftersom att dra sig i kuken för nöjets skull är onani som är en form av sex!
sgtpepper skrev:Hur vet du det? Är det noggrant utförda lab-studier som du genomfört på någon veterinärhögskola som gett dig denna kunskap eller sitter du bara och skarvar lite på en höft?
sgtpepper skrev:Öhhh, "bara för att retas"? Du har en häpnadsväckande konstig logik. Hunden har sex för att du gillar att runka på toa? Mmmmkay...
Eh va? Underlig debatteknik, det var ju du som gjorde det ursprungliga uttalandet, så bevisbördan ligger ju hos dig, kan du presentera fakta som stödjer ditt uttalande. Kan du det va? Nähepp, jag tänkte väl det. Du hittade på och skarvade. I rest my case.The-PatriX skrev:Kan du bevisa motsattsen till vad jag precis skrev?
Nä tänkte väll det, I rest my case
Är vad? Har du rökt på?Har alldrigt sagt att det var hunden, utan kvinnan i detta fall är det!
sgtpepper skrev:Eh va? Underlig debatteknik, det var ju du som gjorde det ursprungliga uttalandet, så bevisbördan ligger ju hos dig, kan du presentera fakta som stödjer ditt uttalande. Kan du det va? Nähepp, jag tänkte väl det. Du hittade på och skarvade. I rest my case.
Är vad? Har du rökt på?

Jaha, är det så det fungerar. Så den som först uttalar sig leder så att säga och hans ord är att betrakta som sanning tills dess att någon lyckas överbevisa honom med hårda fakta?The-PatriX skrev:Nepp, ända tills motsattsen kan bevisas är mitt påstående det enda riktiga och men det menas att du (den tvivlande personen) måste bevisa för åskådarna om varför det finns fog för tvivel angående det jag har sagt
Nej, det var en ärlig fråga eftersom du stavar och har en logisk slutledningsförmåga ungefär som en haschpundare.The-PatriX skrev:Kan det vara så att du försöker få folk att tro att jag har rökt på och på så sätt sänka min trovärdighet eftersom du ej kan ha rätt inom denna fråga.
HanneZ skrev:Nä men? Om han kan ta fram något som du inte kan motbevisa då stämmer det också? Och det kanske talar emot det som du påstått? Så fungerar det inte riktigt. Jag kan t.ex. påstå att det finns en man som heter Drubel på ön på krisg i söderhavet som kan flyga. Så länge du inte kan motbevisa detta så är det sant. Hur ska du kunna motbevisa detta?
Du skriver väldigt fint men då måste jag påpeka att "motsattsen" bara stavas med 2 t, i 3, och "alldrigt" är en väldigt dålig stavning på aldrig.![]()
Teh-King skrev:Denna debbat (påhopps debbat) slutar här och nu.

The-PatriX skrev:Var jag tvungen att citera mig själv?
Enligt svensk rättsfilosofi så är man oskylldig tills dess att motsattsen är bevisad, alltså är jag oskylldigt till att ha fel tills dess att han bevisar den nya sanningen.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |