Fler som ammar sina hundar?

Tidelag är faktiskt inte förbjudet enligt lag. Så länge djuret inte lider kan det heller inte rubriceras som djurplågeri. Underligt, sjuka jävlar som tänder på djur borde ju straffas på något sätt.

McB skrev:
Tidelag är faktiskt inte förbjudet enligt lag. Så länge djuret inte lider kan det heller inte rubriceras som djurplågeri. Underligt, sjuka jävlar som tänder på djur borde ju straffas på något sätt.

Har hunden förlorat sin mamma?? eller är det bara av rent nöje, frammgår inte av artikeln! :va

Förövrigt, vill inte ens ta ställning i denna fråga..... :arsele

Hon verkar ju ha en slapp attityd iaf...

"Kura Tumanako, som nu väntar sitt andra barn, säger att hon inte bryr sig om vad folk tycker .
- Det är mitt liv. Jag gör mina egna val."

Tycker det hon säger är helt rätt!

McB skrev:

Tror du hon gör det för att njuta av det eller? Och hur kan du i så fall vara så säker på det? Skit i alla andra, det är dags för alla att börja sköta sina egna liv.

Förekommer nog mer sånt här än alla tror och det går inte att förhindra. Så antingen får man acceptera det eller ignonera, men varför älta?

Last edited:
PollySmurf skrev:
Tror du hon gör det för att njuta av det eller? Och hur kan du i så fall vara så säker på det? Skit i alla andra, det är dags för alla att börja sköta sina egna liv.

Har jag sagt att hon njuter av det? Nej. Jag svarade på HanneZ inlägg, och informerade enbart om att tidelag inte är förbjudet. Vad hon gör med sina hundar är inte min ensak, så länge inte djuret lider.

"Sköta sina egna liv" är ett dåligt och uttjatat uttryck. Vem som helst får ha åsikter om vem som helst och hur de lever sina liv.

HanneZ skrev:
"Sköta sina egna liv" är ett dåligt och uttjatat uttryck. Vem som helst får ha åsikter om vem som helst och hur de lever sina liv.

Jovisst, men grejjen är det att i sverige är vi så jävla snabba att påpeka om det år minsta fel på någon annan, men när det handlar om en själv eller sina egna problem blir det knäpptyst. Här döjler vi problemen.

watson skrev:
Aaaa... För amning är ju sexuellt betingat.... PUCKO!

/FW
Ehm nae. Men kvinnor ammar väl oftast sina barn. Allt annat pill på bröstvårtorna borde vara för eget behag. Vad vet jag.

PollySmurf skrev:
Jovisst, men grejjen är det att i sverige är vi så jävla snabba att påpeka om det år minsta fel på någon annan, men när det handlar om en själv eller sina egna problem blir det knäpptyst. Här döjler vi problemen.
Du tror inte dom va med i tidningen just för att för att folk skulle diskutera de?

HanneZ skrev:
Du tror inte dom va med i tidningen just för att för att folk skulle diskutera de?

Det är det jag menar, så jävla onödigt. Kunde lika gärna låtit bli o skriva det.
Detta landet är så mediapåverkat..

*/ ?>
Back