....tycker det borde finnas en "flamebait-smiley" ... som man typ kan lägga in när man själv vill skapa debatt med en tråd eller märker att någon annan uppenbart gör det.. typ en smiley med en gubbe som kastar molotovcoctails eller nått...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
korvgubbe skrev:....tycker det borde finnas en "flamebait-smiley" ... som man typ kan lägga in när man själv vill skapa debatt med en tråd eller märker att någon annan uppenbart gör det.. typ en smiley med en gubbe som kastar molotovcoctails eller nått...

korvgubbe skrev:....tycker det borde finnas en "flamebait-smiley" ... som man typ kan lägga in när man själv vill skapa debatt med en tråd eller märker att någon annan uppenbart gör det.. typ en smiley med en gubbe som kastar molotovcoctails eller nått...
Markus skrev:Skulle du använda den frekvent?
(Jag skulle)![]()
korvgubbe skrev:...Är så less på att användaså jag skulle behöva en ny smiley att använda varje gång jag kommenterar ett av dina inlägg!

Ja för ett forum med debatter verkar ju helt :kocko tycker jagMarkus skrev:Jaha.![]()
Annars skulle man ju kunna tro att det vore dumtatt redan vid första postningen antyda att man bara är ute för att fåna sig om man vill ha igång en debatt.
![]()
![]()
![]()
yonsson skrev:Ja för ett forum med debatter verkar ju helt :kocko tycker jag![]()

korvgubbe skrev:....tycker det borde finnas en "flamebait-smiley" ...typ en smiley med en gubbe som kastar molotovcoctails eller nått...

Markus skrev:.. om man vill ha igång en debatt.
![]()
Den finns redan......korvgubbe skrev:Fast man skulle ju även kunna visa med den smileyn att man inte tar ställning för elelr emot i ämnet utan snarare vill ta del av den följande debatten för att därefter försöka bilda sig en uppfattning baserat på vad alla deltagare kommer med för åsikter och argument...
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!