Fjollhoj Tröjor

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
För de som är medlemmar i fjollhol men ej är inne på www.fjollhoj.se så tänkte jag att det är lika bra att jag gör en tråd här med. Ni som har pm:at på FH behöver INTE pm:a här.

--------------------------------------------------------------------------------

ÄNTLIGEN!!! Ni har säkert vart lika tjuriga som jag den senaste tiden på att det inte hänt nått. Men nu har vi fått priserna och vi kan beställa.

Priser
T-shirt 90 kr + frakt
Hood-tröja 150 kr + frakt

Om ni är 2 st som bara vill ha 1 t-shirt var kan vi ordna det på samma beställning så blir frakten mkt billigare.

Rörligt pris
Dessa priser gäller om det blir 32 st tröjor köpta. (så många skrev på innan i listan) Så köps fler blir det billigare och köps det mindre blir det lite dyrare.

Om det ni betalar inte blir rätt sen (som sagt priserna kan ändras några kronor hit eller dit) så kontaktar jag er så vi reder ut det.

Frakt
Vi vet inte exakt vad frakten kommer gå på förren vi har tröjorna i hand. Men vi ha hört oss för och det kommer ligga runt 80 kr.

Betala i förskott
Ni måste betala till mig i föväg till ett bankkonto för jag vill ju inte stå med tröjor i hand som ingen vill betala. Om era föräldrar inte gillar detta kan de ringa till mina föräldrar och ta en diskussion på 033-271167

Beställ så här!!!
Kopiera det nedan, fyll i era uppgifter och skicka det som PM till Wargen.

Ditt vanliga namn:
Namn på fjollhoj.se:
Antal T-shirts:
Antal Hood-tröjor:
Storlek på plaggen:
Gatuadress:
Postort:
Postnummer:

Du kan välja mellan S-XXL i storlekar.

Kom ihåg att beställningen är BINDANDE!

När jag fått in många beställningar skickar jag ut vilket konto ni ska skicka pengar till.

Det kommer att ta ca 14 dagar från att jag beställt tills att jag får tröjorna. Så tyvärr har vi de inte på bike weekend.

När ni köper så går några få kronor till fjollhoj.se allt för att värna sidan

Dessa teckensnitt kommer användas. Det gula är även fram. Det ska givetvis vara svart botten på tröjorna men scannern ville visst att det skulle vara grönt. Det kommer givetvis stå "Fjollhoj.se" på tröjan istället för bara "Fjollhoj".

Last edited:
Just nu är vi uppe i 20 beställda plagg. Bara 12 kvar om vi ska ha de priserna som står där uppe. Så kom igen säg till era polare o beställa.
Om ni är 2 st som bara vill ha 1 t-shirt var kan vi ordna det på samma beställning så blir frakten mkt billigare.

Lista på vilka som har beställt:

Wargen
Bärgren
enér
Dilidog
eVoo
Hagberg
jENZO_Fxx
Jeppe
Lundgren
Micke
Mordecaien
NiklasL
Prulle
Ryxze
Tobbe_89

Wargen skrev:
2228429 Just nu är vi uppe i 20 beställda plagg. Bara 12 kvar om vi ska ha de priserna som står där uppe. Så kom igen säg till era polare o beställa.

Lista på vilka som har beställt:

Wargen
Bärgren
enér
Dilidog
eVoo
Hagberg
jENZO_Fxx
Jeppe
Lundgren
Micke
Mordecaien
NiklasL
Prulle
Ryxze
Tobbe_89
ska snart bäställa, ska bara få tag i lite pengar fört..
ja frår väll hora mig.. dixom säga till nått moppe fucko att han får testa min DT om ja får 100 spänn... :D

har fungerat förut :tungan

Mr EmCom skrev:
2230359 ska snart bäställa, ska bara få tag i lite pengar fört..
ja frår väll hora mig.. dixom säga till nått moppe fucko att han får testa min DT om ja får 100 spänn... :D

värt vart finns dom :P

Mr EmCom skrev:
2230359 ska snart bäställa, ska bara få tag i lite pengar fört..

jasså??... men jag skjutsade en full kille till stan (1.5mil) och fick 200kr :hihi sen har mina polare som inte tagit mc kort kört omkring på min dt 125a, på det har jag tjänat ca 400kr :fyllisar

NiklasL skrev:
2233089 jasså??... men jag skjutsade en full kille till stan (1.5mil) och fick 200kr :hihi sen har mina polare som inte tagit mc kort kört omkring på min dt 125a, på det har jag tjänat ca 400kr :fyllisar

Jag har tjänat 20 kr på att skjutsa en kille ca 4 km

tröjor!!!

vad kostar en tröja ?? visst är det namn och hela kittet på den?

NiklasL skrev:
2233089 jasså??... men jag skjutsade en full kille till stan (1.5mil) och fick 200kr :hihi sen har mina polare som inte tagit mc kort kört omkring på min dt 125a, på det har jag tjänat ca 400kr :fyllisar
jag skjutsade en kille från svedalabadet till konsum med moppen, cirka 300 meter och fick 60spänn :lol

Det lutar mot att jag beställer en ska bara bli medlem på fjollhoj och kolla med morsan XD hur många fler va det ni behövde (kan tipsa några polare)

Madrock skrev:
2318572 Det lutar mot att jag beställer en ska bara bli medlem på fjollhoj och kolla med morsan XD hur många fler va det ni behövde (kan tipsa några polare)
vi har skickat iväg beställningen så inga mer kan få tröjor nu, men du får gjärna bli medlem på fjollhoj.se ändå :)

Wargen skrev:
2318584 vi har skickat iväg beställningen så inga mer kan få tröjor nu, men du får gjärna bli medlem på fjollhoj.se ändå :)

okej Men finns det nått ordernummer eller så Jag kan beställa själv eller så?

Madrock skrev:
2318637 okej Men finns det nått ordernummer eller så Jag kan beställa själv eller så?
Det är bara att starta på ny kula igen med en ny lista så blir det säkert en beställning till i framtiden:tummenupp

Lundgren skrev:
2319378 Det är bara att starta på ny kula igen med en ny lista så blir det säkert en beställning till i framtiden:tummenupp

Oki ska se om jag får ihop ett gäng:D
VAd e det dom kostar styck om man inte får ihop till 35 eller hur många det nu va?

Madrock skrev:
2321078 Oki ska se om jag får ihop ett gäng:D
VAd e det dom kostar styck om man inte får ihop till 35 eller hur många det nu va?

vet ej men jag kommer inte ha hand om beställning igen för det har vart så jävla jobbigt och ni når bara det tryckeriet genom mig. Tyvärr!!!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti