Haha!!! Ställer in min i ledet bland unika 954
r. Min skjuter heller inte tändstift! Premien för mig var skit sak samma på en äldre R1:a eller 954:an. 954:an är enligt mig själv och som micke77 skriver.. snyggare!
Sedan är hondan som alla andra hondor. Lite tråkig. Överraskar inte direkt någonstans i registret. Men på samma gång, lättkörd och förlåtande.
Avgörandet valet för min del var framförallt sittställningen. Funkar bra för mina 187cm. Schysst lastutrymme under sadeln bak är ren bonus i denna hojklassen!
//KaliZ
Man kan bara inte se sig mätt!!!
Sedan är hondan som alla andra hondor. Lite tråkig. Överraskar inte direkt någonstans i registret. Men på samma gång, lättkörd och förlåtande.
Avgörandet valet för min del var framförallt sittställningen. Funkar bra för mina 187cm. Schysst lastutrymme under sadeln bak är ren bonus i denna hojklassen!
//KaliZ
Man kan bara inte se sig mätt!!!
Bifogat
Last edited:
) Har provkört både 954:an och Rättan, men som sagt, smaken är som baken, Tycker väl båda är lika snygga, och ungefär samma pris. Var ju mer nyfiken på om det fanns riktigt "klassika" fel och sånt som slits extra hårt så man vet vad man ska kolla vid nästa provtur