,
Haha Din Buse !!!!! MM i nästa liv när jag växt större pungkulor återkommer jag
Du får gärna sitta bak nästa gång![]()
Haha Din Buse !!!!! MM i nästa liv när jag växt större pungkulor återkommer jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du får gärna sitta bak nästa gång![]()
Man måste ju ändå erkänna att lambon låter rocknroll!![]()

Haha Din Buse !!!!! MM i nästa liv när jag växt större pungkulor återkommer jag![]()
Du kan få åka bakpå mig ett par varv på valfri svensk rr bana
Du kan få åka bakpå mig ett par varv på valfri svensk rr bana![]()
Hade varit trevligt men klarar dina små armar hålla imot 90 kilo viid inbromsning![]()
Tjena CCX
Ni ska ha all heder av att genomföra dessa spännande event, om jag förstår dig rätt så finns det en del som är övertygade om att 4wdn hade piskat även snabbaste mc:n, detta tror jag också att många här vill vetaså det borde vara legö för ett nytt möte.
Jag är övertygad att många här är grymt impade av sången, mystiken och helheten av era värsting turbobilar även om vi är fundamentalister och vet att vi naturligtvis är bäst...
Vore kul med fler möten med god anda, fientlighet med glimten i ögat och farten som gemensamt intresse.
Bra jobbat hälsar
Pelle
Det låter intressant, kanske man får börja söka visum till ryssland då? Eller vad säger du ante?Det får bli Moskva nästa gång i September. Ryssarna har fixat några busor som är överladdade inför nästa event och då kommer dom köra full mile. Förhoppningsvis är ugr 4wd då !!
Det låter intressant, kanske man får börja söka visum till ryssland då? Eller vad säger du ante?![]()
Det får bli Moskva nästa gång i September. Ryssarna har fixat några busor som är överladdade inför nästa event och då kommer dom köra full mile. Förhoppningsvis är ugr 4wd då !!
Satt och kollade på videon där ni står vid sidan och filmer, det blir ju så där... Varför inte ta och hyra en skylift eller tjöööp en gammal brandbil som ni ställer mitt på sträckan ca 50-100m från banan. Upp med en videokamera med extern mick, ett hyfsat stativ och en filmare så är grejen biff. M.a.o lite grann som de gör på golfsändningar.
/Klotgren
crazy skåning, hade du 500 hk eller 500 hk på bakhjulet?
Det låter intressant, kanske man får börja söka visum till ryssland då? Eller vad säger du ante?![]()
|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin
Efter spionbilder, hintar o... |