Finns de något "Herman" här?????

• Thread starter Thread starter JohanB
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Spiken skrev:
2242693 Använd stavningkontrollen innan du postar så kanske någon kan ta dig på allvar :3freak

Använd stavningkontrollen när du editerar i citat
:tungan

stavel? :hihi

Haha!
Så du har reggat dig här för att skälla på en kille som körde för fort :va
Släpper inte frugan till längre? :confused: :slicka

:corn

han var ute med sin honda och hade tankat shell v-power,så skyll inte på herman :tomten

Gustav1 skrev:
2242717 240? Ja, det var väl inte så farligt?
Hoj: Kawasaki ER-6n :hihi

Du JohanB, du har aldrig kört för fort va?
inte körde du trimmad moppe heller?
nejnej och sätta sig på en berg- och dalbana är ju rena livsfaran.

Förresten ska du ha Hermans nummer? jag kan ringa honom med
så säger vi åt den jäkeln att SLUTA köra hoj du kan skada dig :fatta!

Ja DÅ JÄVLAR lära han sig nog, jag tror han sälGer hOjjEn dIrECKT!

JohanB skrev:
2242651 Finns de något "Herman" reggad här??? I så fall skulle jag vilja ha kontakt med honom............ Man köra fan inte som han gör..!!!!!!!!!!!!!

Jag/vi min familj kommer åkades från en mack, har varit och tankat. Ser en sån där sporthoj, killen har en sporthojs tröja på sig (med namn Herman). Tänker inte med på de, förutom att han inte har något reg. skylt (va fan ska de vara bra för?? De är lag på de..)

Efter att ha åkt en 20 min kanske så kommer denna "sporthoj" farandes i säkert över 240km/h!!!!!!! När jag ligger på en omkörning på en 70 väg. Vad fan ska de vara bra för, ni är en fara för hela samhället när ni kör så. Har något nummret till denna "Herman" eller hans reg. nummer????? För sådär gör man inte!

Fy fan för er och era sporthojar!

/Johan B
DU är en fara för Herman! Han kommer och glider lungt i 240, så går du ut och börjar köra om en annan bil!!

Fy fan för dig!!

Och om det ligger någon form av allvar i inlägget :va .
Undra om Herman bryr sig om någon som hade cement i sandlådan och bara trasiga leksaker :va
:corn :corn :corn

Sanslöst rolig tråd, var får folk allt i från (typ trådstartaren)?
+ i kanten JohanB för ditt idoga engagemang att ta dej ända hit till sporthoj.com, rega dej och hoppas uppnå... (vad du nu hoppades uppnå?) utan att checkat av jargongen här inne :tummenupp

Ja just ja, regnr är BLÄ666 :D

JohanB skrev:
2242651 Finns de något "Herman" reggad här??? I så fall skulle jag vilja ha kontakt med honom............ Man köra fan inte som han gör..!!!!!!!!!!!!!

Jag/vi min familj kommer åkades från en mack, har varit och tankat. Ser en sån där sporthoj, killen har en sporthojs tröja på sig (med namn Herman). Tänker inte med på de, förutom att han inte har något reg. skylt (va fan ska de vara bra för?? De är lag på de..)

Efter att ha åkt en 20 min kanske så kommer denna "sporthoj" farandes i säkert över 240km/h!!!!!!! När jag ligger på en omkörning på en 70 väg. Vad fan ska de vara bra för, ni är en fara för hela samhället när ni kör så. Har något nummret till denna "Herman" eller hans reg. nummer????? För sådär gör man inte!

Fy fan för er och era sporthojar!

/Johan B

Jag förstår dig till fullo, helt onödigt risktagande. Att dessutom köra utan nummerplåt är fucked up, förmodligen är det en skenförsäkrande idiot med liten kyk. Det finns alldeles för många idioter på sporthoj, räcker det inte med olyckor för iår?

Sök på Herman...

Last edited:
Fan jag har en gammal polare som heter Johan B...... i just Täby!

Är det du?

Måste ringa å kolla! :rofl

Är det du så ska jag burna på din garageuppfart! :yoparty
(Kan jag göra ändå förvisso)
GUBBE! :lol

twinner skrev:
2242762 Jag förstår dig till fullo, helt onödigt risktagande. Att dessutom köra utan nummerplåt är fucked up, förmodligen är det en skenförsäkrande idiot med liten kyk. Det finns alldeles för många idioter på sporthoj, räcker det inte med olyckor för iår?

Sök på Herman...

Mera cement i sandlådan tack!! :rofl :rofl

En tjuga på att herr JohanB inte så att "herman" blinkade för omkörning :) utan bara vek ut mitt framför som så många andra bilister i trafiken gör...

Jag tror mig känna den där herman du beskriver. Hade han svart skinnställ?

Vet inte om han blir sur om jag ger ut hans nummer, men du kan väl Pm:A mig så kan vi diskutera saken...

Börjar nu förstå varför vissa kör utan nummerplåt.

Om du nu låg i omkörning hur körde han då om? insidan?? Kan själv säga att det finns inget mer irriterande som bilster som inte fattar att de skall svänga tillbaka i höger körfält efter de kört om eller liknande.

du skall också ha i åtanke att det mycket väl kan varit 150km/h men att det kanske kändes som 240 när du själv kör i 70km/h. hade han kört i 240, så hade du knappt hunnit se MC:n

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul