Finns de något "Herman" här?????

• Thread starter Thread starter JohanB
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Orca69 skrev:
2244407 Jo det förstod jag, men inte vad bbkolado och gästboken (johanbkontot har väl inte ens gästbok?) hade med det hela att göra.

Jaha, nä det begriper inte jag heller. :itnerd

driverinblack skrev:
2243878 jag hatar bil förare som är helt rudis i huvudet. när jag skulle köra hem från sundsvalls raceway i dag. man var glad som fan tittat på dragracing en hel dag och massa fräna maskiner. ochså skulle man hem. först kilometerna så är det grus väg och man vill ju inte köra så snabbt med en (sporthoj) där. så klart ska det komma upp en saab i arslet och börja tuta och skrika att jag ska gasa på. men jag sket i va han sa. sedan när vi kom ut på asfats vägen så drog jag på så gått det gick med 125an. men kan kom ju i fatt efter ca 200 meter. och körde om mig. det var inte äns 2 dm från styret (bilförare). sedan så låg jag bakom han en bra stund tills det vart 50 väg och han saktade ner. fy fan då var jag fly förbanad så jag drog om han på insidan ca 1 dm från diket och drog fingret åt gubbjäveln. vart så jävla less. fan när man för engångs skull va glad.

jag varnar alla bilförare i sundsvall. om någon börjar skriker på mig att jag ska gasa eller gör nått annat dumt så sparkar jag in dörjäveln för er. bara så ni vet. mvh en förbanad 125a fjolla :yoparty

sätt en spik klubba på hojen :yoparty så kan du veva med den om nån jävlas med dig :hihi

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!