Finns de något "Herman" här?????

• Thread starter Thread starter JohanB
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
StephanD skrev:
2242780 Mera cement i sandlådan tack!! :rofl :rofl

Jag tog det inte som ett flame, klart som fan att det är idiotiskt. Om du nu själv tycker att det situationen låter helt OK så kanske du ska överväga att lägga handskarna på hyllan:=)

Om det nu skulle vara ett prank så är det inte ens kul :gnissla

En stilla fundering bara....
om jag kör i 70 km/h och blir omkörd av en som kör 240 km/h... hur ska jag hinna läsa texten på hans tröja? :confused:
Dessutom bör väl tröjan "fladdra" i den hastigheten .... :confused: :va :hihi

Catway skrev:
2242845
Om du nu låg i omkörning hur körde han då om? insidan?? Kan själv säga att det finns inget mer irriterande som bilster som inte fattar att de skall svänga tillbaka i höger körfält efter de kört om eller liknande.

du skall också ha i åtanke att det mycket väl kan varit 150km/h men att det kanske kändes som 240 när du själv kör i 70km/h. hade han kört i 240, så hade du knappt hunnit se MC:n
Mikey2000 skrev:
2242790 En tjuga på att herr JohanB inte så att "herman" blinkade för omkörning :) utan bara vek ut mitt framför som så många andra bilister i trafiken gör...
Absolut.

Kawasaki/Nils skrev:
2242862 En stilla fundering bara....
om jag kör i 70 km/h och blir omkörd av en som kör 240 km/h... hur ska jag hinna läsa texten på hans tröja? :confused:
Dessutom bör väl tröjan "fladdra" i den hastigheten .... :confused: :va :hihi

Han hade ju sett tröjan på macken!! :7peta

JohanB skrev:
2242651 Finns de något "Herman" reggad här??? I så fall skulle jag vilja ha kontakt med honom............ Man köra fan inte som han gör..!!!!!!!!!!!!!

Jag/vi min familj kommer åkades från en mack, har varit och tankat. Ser en sån där sporthoj, killen har en sporthojs tröja på sig (med namn Herman). Tänker inte med på de, förutom att han inte har något reg. skylt (va fan ska de vara bra för?? De är lag på de..)

Efter att ha åkt en 20 min kanske så kommer denna "sporthoj" farandes i säkert över 240km/h!!!!!!! När jag ligger på en omkörning på en 70 väg. Vad fan ska de vara bra för, ni är en fara för hela samhället när ni kör så. Har något nummret till denna "Herman" eller hans reg. nummer????? För sådär gör man inte!

Fy fan för er och era sporthojar!

/Johan B

Gjorde han en dubbel omkörning säger du? Varför skulle då DU köra om på 70-väg (om det nu var du som körde) när genomsnittliga 70-vägar i Sverige är relativt smala. Blinkade du verkligen när du gick ut för att köra om? Kollade du ens bakåt? Det tror inte jag du gjorde, då hade du sett honom komma i dessa "240 km/h" som nog egentligen var 130-140 vilket är för de flesta maxhast på genomsnittlig 70-väg om den är hyfsat rak. Jag tror inte du ägnade en tanke åt att kika bakåt eller blinka innan du gick ut, pratade du i telefon också? Har du ens körkort eller fick du det gratis? Är du en sån som svänger ut framför mig från påfarten när jag kommer på huvudleden?

Du drar alla sporthojsåkare över en kam, och tar dig ända hit för att skälla och gnälla på en kille som troligtvis inte ens gjorde så för att jävlas med dig, utan för att rädda sitt egna skinn. Och gnäll inte på fordon som är mindre än dig, tydligen är det bara i det militära som man fattat att föraransvaret ökar propotionellt med fordonets storlek. Du är en av dom som verkligen INTE fattar den biten.

Du är ett skolexempel på den trafikantart jag verkligen avskyr! :mad:

HAHAHA! bbkolado tjallade direkct i johanb's gästbok. Håll i hatten, grabbar! Nu blir det HÅRIGT! Lynchmobben kommer!

Bifogat

• dubbelmacka.jpg
    dubbelmacka.jpg
    24.3 KB · Visningar: 1,029
Ha ha ha ha men för h-e....

Kör du om på 70-väg??? Är du helt dum i huvet, dom är ju smala JU?

Du får väl ha lite bättre koll i backspegeln nästa gång, så hinner du garanterat se nästa hoj som kör om dig.....
:hihi :rolleyes: :rofl

Mattias skrev:
2242929 HAHAHA! bbkolado tjallade direkct i johanb's gästbok. Håll i hatten, grabbar! Nu blir det HÅRIGT! Lynchmobben kommer!

HA HA HA HA HA :tummenupp :Bugar

Mattias skrev:
2242929 HAHAHA! bbkolado tjallade direkct i johanb's gästbok. Håll i hatten, grabbar! Nu blir det HÅRIGT! Lynchmobben kommer!

Ja jävlar! :rofl :D Nu blev det kul!

Hahahahahaha! :hihi

Phaen vad Outlaw man får vara...

En seriös undran är varför man reggar sig själv i annat namn och skriver någe liknande?

Bevisar bara ännu mer hur tom i skallen man är...

Mattias skrev:

:rofl :rofl :rofl

Kanske JohanB och Herman jobbar på samma företag och sitter bakom samma router, chansen kanske inte är så stor..........

:hihi

Last edited:
Mattias skrev:
Haha, fan va gött de känns att ha rätt ibland! :hihi

Nååå Herman, var det denna typ av uppmärksamhet du sökte efter? :rofl

twinner skrev:
2242854 Jag tog det inte som ett flame, klart som fan att det är idiotiskt. Om du nu själv tycker att det situationen låter helt OK så kanske du ska överväga att lägga handskarna på hyllan:=)

Om det nu skulle vara ett prank så är det inte ens kul :gnissla

Du får ta det hur du vill, skriver du att han har liten k.. etc finns nog risken att det kan komma ett inlägg som mitt.

Om det är idiotiskt eller ej att köra så tycker jag han själv får ta ansvar för,
och ev efteräkningar om Lagen ser honom.

Om jag tycker det är ok, nej, men om jag skulle skriva inlägg varje gång någon gör något korkat i trafiken så blir jag nog sittande länge och ofta.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP