Filmtips tack!

David

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Hoj
Honda Hornet 900 -03, Yamaha xs650 -81, Ktm sxc 625 -04
Söker efter hojrelaterade filmer att rulla i bakgrunden i klubblokalen när vi dricker pilsnerdricka.
Det är inte riktiga spelfilmer jag är ute efter utan fräna klipp och liknande i bra kvalite och längd som kan brännas på dvd.
Vi har inget internet annars hade det vart smidigt att göra en spellista på tuben.
Racingfilmer, Offroad, Touring, ja allt möjligt som redan är producerat och finns att "hyra" på nätet.

Tackarrrr!

Last edited:
Tackar! Den där download helper blev jag inte kompis med, men jag hittade ett annat program som funkade bra. Tack Teo :thumbup:
The raiden files, Riding the high och motorcycle vs car drift är klart än så länge.

Tackar! Den där download helper...

Oavsett program du använder så bör du tänka på att Youtube har filmerna i olika format med olika kvalitét. Se till att välja den bästa kvalitén om du skall ladda ner för visning på större skärm.
"DownloadHelper" är annars superenkelt. Så snart det finns en nedladdningsbar film på en webbsida börjar några färgglada bubblor snurra i en ikon bredvid adressfältet i Firefox. Bredvid den ikonen finns en liten pil som fäller ut en meny där man kan välja att ladda ner filmen i valfri kvalitét.
DownloadHelper.jpg

Jag såg dom snurrande bubblorna men aldrig någon pil att klicka på.
Istället använder jag Xilisoft Youtube video converter som fungerade utmärkt!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT