Filmtips tack!

David

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Hoj
Honda Hornet 900 -03, Yamaha xs650 -81, Ktm sxc 625 -04
Söker efter hojrelaterade filmer att rulla i bakgrunden i klubblokalen när vi dricker pilsnerdricka.
Det är inte riktiga spelfilmer jag är ute efter utan fräna klipp och liknande i bra kvalite och längd som kan brännas på dvd.
Vi har inget internet annars hade det vart smidigt att göra en spellista på tuben.
Racingfilmer, Offroad, Touring, ja allt möjligt som redan är producerat och finns att "hyra" på nätet.

Tackarrrr!

Last edited:
Tackar! Den där download helper blev jag inte kompis med, men jag hittade ett annat program som funkade bra. Tack Teo :thumbup:
The raiden files, Riding the high och motorcycle vs car drift är klart än så länge.

Tackar! Den där download helper...

Oavsett program du använder så bör du tänka på att Youtube har filmerna i olika format med olika kvalitét. Se till att välja den bästa kvalitén om du skall ladda ner för visning på större skärm.
"DownloadHelper" är annars superenkelt. Så snart det finns en nedladdningsbar film på en webbsida börjar några färgglada bubblor snurra i en ikon bredvid adressfältet i Firefox. Bredvid den ikonen finns en liten pil som fäller ut en meny där man kan välja att ladda ner filmen i valfri kvalitét.
DownloadHelper.jpg

Jag såg dom snurrande bubblorna men aldrig någon pil att klicka på.
Istället använder jag Xilisoft Youtube video converter som fungerade utmärkt!

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back