Filmer man INTE bör se

Jag lyssnar ju inte ens på hiphop eller rap, så där får du nog tänka om.

Det är väl fritt fram att säga vad man tycker, eller reglerna är ändrade nu, surgubbe?

Vad förväntar du dig av någon som tycker att Fronda gör Sveriges bästa rap/hiphop.

Somnade 7 gånger till Sucker Punch, så den kan jag avråda er från att se.

Ja, fifan vad kass den var. Det enda den hade var en blondin med bekymrad uppsyn och plutande läppar.

Ja, fifan vad kass den var. Det enda den hade var en blondin med bekymrad uppsyn och plutande läppar.

Lorelei kan ni skippa. Japansk ubåtsfilm från 2005

Last edited:
Gick och såg den oerhört hypade filmen The Blair Witch Project på bio i England. Såg i ögonvrån att ett par stycken lämna salongen. De kom inte tillbaka. Så lämnade några till. De kom inte heller tillbaka. Även jag lämnade salongen och det var inte för ett jag skulle på toalettbesök. Detta är enda gången jag lämnat en biofilm utan att se klart den. Jag förstår än idag inte hur den kunde få så mycket hyllningar i seriös filmpress. En av tidernas sämsta filmer utan tvekan enligt mig. En riktig nit.

Ja det tyckte jag sannerligen. Segare film har jag nog aldrig sett. Varför skulle jag nämna den i denna tråden om jag tyckte något annat?
Kollade på den nyss och den var seg. 1 timme och 30 minuter gick den på tomgång sen 5 minuter hopknytning som var det som räddade den. Själv tycker jag dock inte den var så illa att den passar här i tråden men smaken är som baken.

Som lite kuriosa kan jag säga att jag sett de flesta av filmerna som omnämnts här på våra b-filmskvällar. :hihi

Kollade på den nyss och den var seg. 1 timme och 30 minuter gick den på tomgång sen 5 minuter hopknytning som var det som räddade den. Själv tycker jag dock inte den var så illa att den passar här i tråden men smaken är som baken.

Som lite kuriosa kan jag säga att jag sett de flesta av filmerna som omnämnts här på våra b-filmskvällar. :hihi

Min hjärna hade nog stängt av för all seghet innan de där 5 minuterna, för jag minns ingen hopknytning. Var ju iofs längesen jag såg filmen, men jag minns den som oerhört seg, och med ett jobbigt grönaktigt ljus hela filmen igenom som fick mig att må dåligt. :tungan

Tänkte precis nämna den, finns nog ingen sämre. Dom säger inte ett skit i hela filmen och killar som spänner på killar i leran.

Den har jag också sett, hade glömt det. Den passar absolut in här! Den var så dålig att jag stängde av. Brukar aldrig göra det, men denna orkade jag bara inte sitta och se på.

Last edited:
Det är väl fritt fram att säga vad man tycker, eller reglerna är ändrade nu, surgubbe?

...."reglerna" har aldrig inneburit att man varit befriad från andras invändningar när man sagt något. :)

Du är fri att säga precis vad du vill och jag är fri att säga precis vad jag tycker om det du har sagt. :krama

Porren de visar på canal+.
Sist var det två spännbögar som runkade på en chokladtårta.
Är det någon som blir kåt av det?

Hyrde en "skräckrulle" för nån vecka sen.

Triangle hette skiten.

Se inte den, den kommer kn*lla skiten ur hjärnan på dig efter en stund.

Dock passar den säkert till folk med speciella...störningar.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT