Filmer man INTE bör se

Palmer's Pick Up Den innehåller en hel massa ingenting.

Sedan så såg jag någon helt värdelös film med någon avdankad hiphopstjärna en gång. Jag kommer inte ihåg vad den hette. Men den hade mindre handling än ett avsnitt av "Glamour", den skulle vara 1,5timme fast i verkligheten så var den en timme plus 20minuter eftertexter och specialeffekterna håller lägre klass än en tidig Godzilla-film.

A Serbian Film bör man NOG inte se. Första halvtimmen är faktiskt helt ok men sen spårar det ur helt och hållet. Känns ändå som man bör se den bara för att den är så skruvad.

A Serbian Film bör man NOG inte se. Första halvtimmen är faktiskt helt ok men sen spårar det ur helt och hållet. Känns ändå som man bör se den bara för att den är så skruvad.
Jag började skratta åt den stora twisten i filmen, ganska uppenbar twist ändå, tyckte jag.

Valhalla Rising var ju aningen rubbad ...

Jag orkade se en halvtimme..

Sen avråder jag från en film som heter nåt i stil med Warrior Princess, handlar om asiatiska cyborgs som slås i mot varandra och har byt ut människodelar mot vapen. :brinnerup

Om man bara inser direkt att det är en B film och tar den för en sådan är den faktiskt inte sååå dålig. Det finns klart sämre.

Last edited:

Jag tänker nog inte se den i allafall, våldtäkt av spädbarn är liksom inte min grej... Konstigt att den är laglig i sverige där till och med tecknad japans porr är förbjudet, men detta är väl konst.

The car.

Å andra sidan var den så dålig att det är frågan om inte det slog över till kult.. :D

A Serbian Film väcker ju naturligtvis nyfikenhet (speciellt då Aftonhoran skrev om den) jag tanka ner den & såg igår, vet ej om den var cencuread men troligen, inte värre än annat skit man sett...men klart sjuk, kan ej förstå meningen med filmer som denna tillsammans med Human Centipeed.....

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman