Filmer man INTE bör se

Här vill jag lägga till den fyrfaldigt oscarsbelönade Crouching Tiger, Hidden Dragon. Jag gjorde misstaget att köpa DVDn då det begav sig eftersom den fick så oerhört bra recensioner men när huvudpersonerna började springa uppför väggar och hoppa över hus blev det bara för orealistiskt så jag stängde av och har inte gett den en andra chans.

Last edited:
Smala sussie och Kopps undantagna.
:fakta :tummenupp

De ofrivilliga var en av de absolut bästa på väldigt lång tid. Tror dock ytterst få på det här forumet gillar den filmen, särskilt inte de som förvarar whiskeyn i kylen och blandar den med cola.
Så "De ofrivilliga" bör hamna i denna tråd av hänsyn till vilka som hänger här även om jag tycker det är en av de bättre filmer jag sett.

Här vill jag lägga till den fyrfaldigt oscarsbelönade Crouching Tiger, Hidden Dragon. Jag gjorde misstaget att köpa DVDn då det begav sig eftersom den fick så oerhört bra recensioner men när huvudpersonerna började springa uppför väggar och hoppa över hus blev det bara för orealistiskt så jag stängde av och har inte gett den en andra chans.

Ähh, för att vara asiatisk är den ju väldigt realistisk :D

Med tanke på att 90% av alla filmer som produeras suger kamelröv, är det inte bättre att nämna dom bra då..?

Vanilla Sky är riktigt kass, bortslösad tid som man aldrig får igen, samma som sagt med "Valhalla Rising", "Sucker Punch" som nån nämnde ovan verkade också vara allmänt fucked, såg en timme men fick INGEN känsla av story i den?

The Marine - komochhjälpmigattdöööö
The Marine 2 - jag var bara tvungen att se den för att se om man kan göra en sämre film. Det kan man... Aaaargh

Jag bidrar med The eternal sunshine of a spotless mind. Den absolut sämsta filmen som Jim Carrey medverkat i.

Jag som grämde mig när det begav sig att jag ödslat bandbredd och en DVD-r skiva på den, du måste ju ha minst dödslängtan.

Men fördelen var ju att bruden man hade med sig filmen till också tyckte den var skit så det blev andra saker ist.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman