Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Valhalla Rising var ju aningen rubbad ...
The nines, totalt jävla urusel film som borde belönas med avrättning av regissören.
Edit/ Och alla SVENSKA filmer. ALLA!
Är det bara jag som hatar alla "dokumentärskräck".
Typ Paranormal activity och liknande. Skräp alltihop.
Smala sussie och Kopps undantagna.
Här vill jag lägga till den fyrfaldigt oscarsbelönade Crouching Tiger, Hidden Dragon. Jag gjorde misstaget att köpa DVDn då det begav sig eftersom den fick så oerhört bra recensioner men när huvudpersonerna började springa uppför väggar och hoppa över hus blev det bara för orealistiskt så jag stängde av och har inte gett den en andra chans.
Med tanke på att 90% av alla filmer som produeras suger kamelröv, är det inte bättre att nämna dom bra då..?
The Marine - komochhjälpmigattdöööö
The Marine 2 - jag var bara tvungen att se den för att se om man kan göra en sämre film. Det kan man... Aaaargh
Här vill jag lägga till den fyrfaldigt oscarsbelönade Crouching Tiger, Hidden Dragon. Jag gjorde misstaget att köpa DVDn då det begav sig eftersom den fick så oerhört bra recensioner men när huvudpersonerna började springa uppför väggar och hoppa över hus blev det bara för orealistiskt så jag stängde av och har inte gett den en andra chans.
Adam Sandlers 10 sista filmer
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller