Filmer från helgen

Precis lagom storlek för oss modemare. Varken du eller Basse förtjänar att ha körkort era galningar. :D

Estremo skrev:
Precis lagom storlek för oss modemare. Varken du eller Basse förtjänar att ha körkort era galningar. :D

jo, dom e ju små o smidiga... :bow
såklart man har körkort.....

EDIT: Basse har inget körkort! :eek:

Tror jag ska gå med det här materialet till farbror Polisen i morgon.

:p

Va fan grabbar.... Hitta ett bättre ställe att gasa på nästagång. Det va ju hus och sånt där... Riktigt jävla ansvarslöst.. :mad:

Jag undrar om dunjacka, jeans, gympadojjor skyddar bra om man behöver lägga ner den.

EBS skrev:
Va fan grabbar.... Hitta ett bättre ställe att gasa på nästagång. Det va ju hus och sånt där... Riktigt jävla ansvarslöst.. :mad:

ehh?? vart ser du husen??

EBS skrev:
PRECIS! Det kan bli viberationer i marken som gör att husväggar och sånt börjar spricka! Dessutom mår inte naturen bra av att det gasar så mkt, 2-takt är ju inte precis miljövänligt! Så tänk på det nästa gång!!!.... :rolleyes:

:p :D

Bodoe skrev:
PRECIS! Det kan bli viberationer i marken som gör att husväggar och sånt börjar spricka! Dessutom mår inte naturen bra av att det gasar så mkt, 2-takt är ju inte precis miljövänligt! Så tänk på det nästa gång!!!.... :rolleyes:

hahahahaha :D

Bodoe skrev:

Japp... va precis som jag syftade på... du förstår mig så bra chrille.. ;) :D :rolleyes:

*/ ?>
Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back