Film

Jag strulade till det lite när jag renderade den sista versionen. Men jag har ställt den på att rendera om filmen inatt, och den är klar imorgon när jag vaknar. Så imorgon efter jobbet tankar jag upp den...

(Jag har även gjort en film med det bästa från sommaren 2004. Men den får ni som vet vart jag bor komma hit och titta på, för där är ansikten, regnummer och hela baletten med... :hihi)

Firefly skrev:
(Jag har även gjort en film med det bästa från sommaren 2004. Men den får ni som vet vart jag bor komma hit och titta på, för där är ansikten, regnummer och hela baletten med... :hihi)

Du har inte lust att skicka den till min ftp? Pm:a mig isåfall, så får du adressen!

Poffer skrev:
Du har inte lust att skicka den till min ftp? Pm:a mig isåfall, så får du adressen!
Sorry. Den ska inte spridas på nätet. (Den kommer förmodligen komma med på DVD:n "Summer 2004")

Firefly skrev:
Sorry. Den ska inte spridas på nätet. (Den kommer förmodligen komma med på DVD:n "Summer 2004")

Jag hade bara tänkt ha den på min dator, inte på ftp:n. Men jag förstår.

Ska jag lägga ut en version av "Funride" med halvdassig kvalité på ca 78 Mb eller en med bra kvalité på 233 Mb???

Just nu är jag för full med öl för att lägga upp den... Så det får bli imorgon (lördag) när jag nyktrat till...¨

Ha det...Fejva på... DFet bpit ett jåkla ös"!!"W

0ifo

Så nu håller jag på att tanka upp filmen på en server. Den blir klar inatt någongång. Men jag lägger ut adressen imorgon när jag vaknat och kollat så den funkar... God natt..

Poffer skrev:
Jag hade bara tänkt ha den på min dator, inte på ftp:n. Men jag förstår.
Har du serverutrymme att lägga upp min film på? Jag försökte tanka upp den nu inatt men det funkade inte. Så jag behöver en annan server att lägga den på...

Firefly skrev:
Har du serverutrymme att lägga upp min film på? Jag försökte tanka upp den nu inatt men det funkade inte. Så jag behöver en annan server att lägga den på...

Utrymme har jag, men den krånglar. Byter ip hela tiden, så den är inte pålitlig för fem öre. Tyvärr :(

Poffer skrev:
Utrymme har jag, men den krånglar. Byter ip hela tiden, så den är inte pålitlig för fem öre. Tyvärr :(
Skit... Då blir det svårt att få upp filmen... Ni får väl skaffa er en kopia av DVD:n...

Firefly skrev:
Skit... Då blir det svårt att få upp filmen... Ni får väl skaffa er en kopia av DVD:n...

Jag har fixat min ftp nu. Så att du kan uploada den där om du vill. Pm:ar eller addar dig på msn.

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back