Film

Firefly skrev:
Ja, det var kul idag. Nu har jag tittat på råmaterialet... Om ni undrar så "råkar" ett regnummer på en viss traktor ha kommit med. Jag hörde att han ritade lakrits på vägen med den...

Att en bonde har mage att försöka sätta dit hederliga mc-åkare...finns ju få yrkesgrupper som slingrar sig undan lagen mer än bönder. :mad:

Frugan/Mamma Mu hade väl inte :arsele på länge. :D

Backdraft skrev:
Här hjälpte det inte att vara vänlig nä...höhö!
Jo jag ska bita ihop o komma igen. En dag när jag är lika gammal som du :rullandeu så kanske jag kan jag oxå. :cool:

GAMMAL?? Du såg ut att va MINST 3år äldre än min nitton ;-}

sanntur skrev:
NÄr får man en kopia på RÅMATERIALET?... :4skrika
Jag ska nog vara klar med trailern imorgonkväll....

Råmaterialet sitter jag nog på tills eventuella stormar dragit förbi. Fast du kan ju kika vägen om någon dag ifall du vill titta på det.

Backdraft skrev:
Höhö, låt dig inte luras av min moppefuckofrisyr! Än är jag inte torr bakom öronen...:hihi

Fick ni/ du böter igår?? Jag vinkade SÅ glatt jag kunde för att blidka kuksugarna... :pussa

Får man vara med vid nästa filmning?En mullrande vtr på slangen är inte fel :tummenupp

sanntur skrev:
Fick ni/ du böter igår?? Jag vinkade SÅ glatt jag kunde för att blidka kuksugarna... :pussa

Stämmer bra det! Harry gillade inte regskylten o mina blinkers. Men man fick en fin solbränna under tiden iaf. Fotobevis finns från detta oförglömliga ögonblick! :tummenupp

Backdraft skrev:
Stämmer bra det! Harry gillade inte regskylten o mina blinkers. Men man fick en fin solbränna under tiden iaf. Fotobevis finns från detta oförglömliga ögonblick! :tummenupp
Släng upp fotona då!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...