Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Snyggt, och vilken perfekt vinkel du lyckats hitta från hjälmen!
Skymtade jag en liten polisbuss vänster sida vid 1.23 in filmen?haha
![]()
Kan man få se en bild på det tror du?![]()
Grymt bra klipp!![]()
Ska se om jag hittar nån bild men jag tror inte att jag har nån + att nån rolig jäkel snodde min hjälm för några dagar sen så ser ni en matt svart Shoei med 2st dit limmade gopro fästen (ett på vänster sida och ett snett fram på höger sida) så sno tillbax den åt mig =) ljusa vesiret satt på
Vart blev den snoddDonken svea?
Ska se om jag hittar nån bild men jag tror inte att jag har nån + att nån rolig jäkel snodde min hjälm för några dagar sen så ser ni en matt svart Shoei med 2st dit limmade gopro fästen (ett på vänster sida och ett snett fram på höger sida) så sno tillbax den åt mig =) ljusa vesiret satt på
hörde om din förlust i onsdags vid vegabaren....... var ute å åkte igårkväll å tyckte jag skymtade en liknande hjälm på ett gäng mopedpojkar i handen c, vände om men när jag var tillbaka så var dom borta.... håller utkik.... i "the hoods"
Nice filmer! En snabb fråga ang vobbel.. fick vobbel när jag kasta i 6an med hayabusan strax innan 300 (hehe just i höjd med Länna också) och på instinkt så gasade jag fullt och det redde ut sig, men vad ska man göra egentligen? Det var inge skoj då, men spännande efteråt
![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti