[Film] Sege testar gränser

STARKT jobbat SeGe...

Nääää´rå Det var fint räddat. påminner lite om TomToms tillbud på Gelleråsen som varit uppe tidigare.

ceasar skrev:
Jag gillar "retursladden", den var du inte riktigt beredd på va?

Nånstans mitt i var jag mest beredd på att pussa asfalten hårt och brutalt. Släpp aldrig styret verkar fungera lite iallafall. :3freak

sege skrev:
Nånstans mitt i var jag mest beredd på att pussa asfalten hårt och brutalt. Släpp aldrig styret verkar fungera lite iallafall. :3freak
Har du något gummi kvar under stövlarna?
Ser jävligt kallt ut, strålande räddning!

Snyggggt.....Du höll på att göra en highside på precis samma ställe varv efter varv... :yoparty Lite slippert med slitna slicks i regn :tummenupp

Kostet78 skrev:
Snyggggt.....Du höll på att göra en highside på precis samma ställe varv efter varv... :yoparty Lite slippert med slitna slicks i regn :tummenupp

Nah, var inte slitna slicks, det var slitna Dunlop 207GP som har gått 3 race och ett gäng träningsdagar. Enda däcken jag hade med mig då jag misslyckades med att hämta ut mina nya 208/209 innan jag åkte men eftersom vi ändå inte får köra på rena regndäck när vi tävlar tyckte jag det var lika bra att köra i regnet och sladda runt lite.

HanneZ skrev:
Haha ojävlar, sege är min nya idol.

Jag har väl alltid varit din idol? :va :D

Hoppa och hoppa vet jag inte riktigt, däremot gjorde jag ett försök att hoppa på i farten men det sket sig och sen kom jag nog fram till att det var bäst att stanna och hoppa på. :hihi

sege skrev:
Nah, var inte slitna slicks, det var slitna Dunlop 207GP som har gått 3 race och ett gäng träningsdagar. Enda däcken jag hade med mig då jag misslyckades med att hämta ut mina nya 208/209 innan jag åkte men eftersom vi ändå inte får köra på rena regndäck när vi tävlar tyckte jag det var lika bra att köra i regnet och sladda runt lite.

Oki...Det var jävligt snyggt räddat iallafall....!! :yoparty

Sätan Sege, snyggt!
Brunt i brallan? Eller siktar du på att nicka framskärmen som den andra sp-killen gör i staterna också ;)

Ähh. Jag kör samma "moves" utanför korvmojjen varje söndag. :rolleyes:
Stiligt räddat iaf!!

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back