[Film] Sege testar gränser

Hoho, såg riktigt grymt ut det där! :Bugar
Hålla hårt i styret verkar ju funka bra, får ta å prova det istället för att flyga som en vante nästa gång!

Nu blir du internetkändis!
edit. Kyligt av killen som kommer bakom att bara wheela förbi! :squid

Last edited:
oFFkeFF skrev:
Sätan Sege, snyggt!
Brunt i brallan? Eller siktar du på att nicka framskärmen som den andra sp-killen gör i staterna också ;)

Kommer nästa gång, tvungen att prova lite hur hojen uppför sig och sånt liksom. Blev inte så brunt i brallan, blir nästan mer brunt nu när jag ser det efteråt. :D

Samma trick som den killen i den andra filmen med den silvriga R1an gör, en ny trend detta.

:yoparty :yoparty :yoparty
ge det ett par mån så finns de där klippet lite här o där på internet som nån sa :tummenupp
kändis :) får ja din autograf :hihi

Randy Mamola på den, men han skulle ha slängt sig upp i sadeln innan han stannade :D

fan...tänk om jag hade lyckats med samma sak när jag highsida pga av regn....du kanske kan ta en privatlektion med mig? :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Randy Mamola på den, men han skulle ha slängt sig upp i sadeln innan han stannade :D
Sant, se bara på Teddy som tränar på den manövern här, man ska inte lämna något åt slumpen! :mattias

p1010582.jpg

GSXR1100R skrev:

Jag gjorde ju ett litet försök som sket sig och sen insåg jag att jag nog inte skulle utmana turen ännu mer. Fast, 'när jag gör om det' ska jag hoppa upp igen. :hihi

sege skrev:
Jag gjorde ju ett litet försök som sket sig och sen insåg jag att jag nog inte skulle utmana turen ännu mer. Fast, 'när jag gör om det' ska jag hoppa upp igen. :hihi

Det måste du träna på för det blir inga bra varvtider om man stannar innan man kliver på igen!

Snyggt iaf :tummenupp

Ja du sege...måste ställa in mig i kören, såg din "vända" live å tjöt som en bebis min ålder till trots.
Inte ofta man står å klappar händerna och verkligen menar det :)

Tack för fin oförglömlig show... D.

Snyggt! Men va fan är inte banan lite farligt lagd med tanke på att om han skulle glidit över på andra "banan" skulle det bli en skön frontalkrock. Ligger ju inga däck som avspärrning mellan "banorna".

Maxxi skrev:
Snyggt! Men va fan är inte banan lite farligt lagd med tanke på att om han skulle glidit över på andra "banan" skulle det bli en skön frontalkrock. Ligger ju inga däck som avspärrning mellan "banorna".

Man kan inte glida över. Det du ser på filmsnutten är en jättelik dragracingstripp som ligger i mitten.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti