[Film] Sege testar gränser

STARKT jobbat SeGe...

Nääää´rå Det var fint räddat. påminner lite om TomToms tillbud på Gelleråsen som varit uppe tidigare.

ceasar skrev:
Jag gillar "retursladden", den var du inte riktigt beredd på va?

Nånstans mitt i var jag mest beredd på att pussa asfalten hårt och brutalt. Släpp aldrig styret verkar fungera lite iallafall. :3freak

sege skrev:
Nånstans mitt i var jag mest beredd på att pussa asfalten hårt och brutalt. Släpp aldrig styret verkar fungera lite iallafall. :3freak
Har du något gummi kvar under stövlarna?
Ser jävligt kallt ut, strålande räddning!

Snyggggt.....Du höll på att göra en highside på precis samma ställe varv efter varv... :yoparty Lite slippert med slitna slicks i regn :tummenupp

Kostet78 skrev:
Snyggggt.....Du höll på att göra en highside på precis samma ställe varv efter varv... :yoparty Lite slippert med slitna slicks i regn :tummenupp

Nah, var inte slitna slicks, det var slitna Dunlop 207GP som har gått 3 race och ett gäng träningsdagar. Enda däcken jag hade med mig då jag misslyckades med att hämta ut mina nya 208/209 innan jag åkte men eftersom vi ändå inte får köra på rena regndäck när vi tävlar tyckte jag det var lika bra att köra i regnet och sladda runt lite.

HanneZ skrev:
Haha ojävlar, sege är min nya idol.

Jag har väl alltid varit din idol? :va :D

Hoppa och hoppa vet jag inte riktigt, däremot gjorde jag ett försök att hoppa på i farten men det sket sig och sen kom jag nog fram till att det var bäst att stanna och hoppa på. :hihi

sege skrev:
Nah, var inte slitna slicks, det var slitna Dunlop 207GP som har gått 3 race och ett gäng träningsdagar. Enda däcken jag hade med mig då jag misslyckades med att hämta ut mina nya 208/209 innan jag åkte men eftersom vi ändå inte får köra på rena regndäck när vi tävlar tyckte jag det var lika bra att köra i regnet och sladda runt lite.

Oki...Det var jävligt snyggt räddat iallafall....!! :yoparty

Sätan Sege, snyggt!
Brunt i brallan? Eller siktar du på att nicka framskärmen som den andra sp-killen gör i staterna också ;)

Ähh. Jag kör samma "moves" utanför korvmojjen varje söndag. :rolleyes:
Stiligt räddat iaf!!

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul