film på lms 25/7 ??

Wedell

Superstock 600 med hallonsylt.
Gick med
17 Nov 2004
Hoj
CBR600rr 07a
såg att det var nån eller några som stog och filmade lite på körningen på sviestad 25/7 och undrar vem det var och var jag kan få tag på den :angel:3freak

Swedie skrev:
2331131 det var totalt 4 st. Jag, frollo, j.andersson och bikerbitch.
Tjoho vad kul det ska bli att se sig själv på film för en gångs skull, upp med filmen nurå :banana

Hellå vart är alla posörbilder? Jag såg en fotograf i utgången av torparn vid näst sista passet när jag var ute å posöråkte i långsamma gruppen. Rött ställ svart r6a som går som fan men kåper som en ratbike =)

J.Andersson skrev:
2331695 Hellå vart är alla posörbilder? Jag såg en fotograf i utgången av torparn vid näst sista passet när jag var ute å posöråkte i långsamma gruppen. Rött ställ svart r6a som går som fan men kåper som en ratbike =)
Såg ut som Sleazy Living där uppe i Torparn

GSXR1100R skrev:
2331559 Tjoho vad kul det ska bli att se sig själv på film för en gångs skull, upp med filmen nurå :banana
Hur går det själv med filmen från Knudan när vi körde med SSEMSE där? :va

Åsa skrev:
2333561 Hur går det själv med filmen från Knudan när vi körde med SSEMSE där? :va
Den är klar men har fastnat hos Mr K-ålrot som vanligt.

Bikerbitch skrev:
2334980 Das film: http://sporthoj.years2.com/Sviestad25juli.mpg

Kvaliten funkar men inte om man slänger upp den på helskärm, man kunde säkert ställa in kvaliten i redigeringsprogrammet men jag har inte lärt mig allt än :-)
Sen är ljudet lite halvosynkat på vissa ställen, olika volymer och så..
Om nu ens filmen funkar :-)
Vilket program använder du? Det finns bättre alternativ än flaskpeg. Använd Windows Media Video V9 (wmv) kvalitet 3Mbps! Bäst kvalitet/mb.

Fin film, mkt bra matrial. :tummenupp

J.Andersson skrev:
2334996 Vilket program använder du? Det finns bättre alternativ än flaskpeg. Använd Windows Media Video V9 (wmv) kvalitet 3Mbps! Bäst kvalitet/mb.
Fin film, mkt bra matrial. :tummenupp

Jag kör Pinnacle (version 9 eller nåt) Är van vid Vegas Video sen tidigare men tyckte att Pinnacle var mer lätthanterligt. Sen kanske man kan ställa in kvaliten innan man renderar hela filmen.
Men uppenbarligen funkar den iallafall, skönt! Tack så hjärtligt för kommentaren :pannkyss

Fasen gumman! Jag tyckte det var en jättebra film, jag är ju med :tummenupp

Mer såna filmer så man har nått att minnas när vintermörkret lägger sig över norden! Bra musikval också!

Bikerbitch skrev:
2335005 Jag kör Pinnacle (version 9 eller nåt) Är van vid Vegas Video sen tidigare men tyckte att Pinnacle var mer lätthanterligt. Sen kanske man kan ställa in kvaliten innan man renderar hela filmen.
Men uppenbarligen funkar den iallafall, skönt! Tack så hjärtligt för kommentaren :pannkyss
dock så saknar jag min vink när jag åker förbi =)

Bikerbitch skrev:
2334980 Das film: http://sporthoj.years2.com/Sviestad25juli.mpg

Kvaliten funkar men inte om man slänger upp den på helskärm, man kunde säkert ställa in kvaliten i redigeringsprogrammet men jag har inte lärt mig allt än :-)
Sen är ljudet lite halvosynkat på vissa ställen, olika volymer och så..
Om nu ens filmen funkar :-)
Moahahaha vilken stil valmers har, man ser tydligt att järnspettet sitter fast i röva, dessutom kom han aldrig förbi mig trots att jag bara körde på ettan hela tiden.

Kul med film BB & bra musikval :tummenupp

Bikerbitch skrev:
2335005 Jag kör Pinnacle (version 9 eller nåt) Är van vid Vegas Video sen tidigare men tyckte att Pinnacle var mer lätthanterligt. Sen kanske man kan ställa in kvaliten innan man renderar hela filmen.

bra filmat! Men hur lyckades du missa snyggaste killen på r1 med bögrosa mylittlepony fälgar?

till j andersson: om du inte ska köra mer i år utan mest ska stå i depån och ljuga/filma så har jag nog ett stativ att låna ut så dina filmer kanske iaf blir lika skakfria dom den här!

J.Andersson skrev:
2335038 dock så saknar jag min vink när jag åker förbi =)

Vilken kurva? Eller var det när ni åkte in? :-)

ozto skrev:
2335055 bra filmat! Men hur lyckades du missa snyggaste killen på r1 med bögrosa mylittlepony fälgar?

Tack! :pannkyss Jag blev så jävla bländad av den rosa framfälgen så det sket sig ;) Skämt åsido. Jag har mer material än 5 minuter, men ville inte ha för lång film. Blir lite trist kanske med samma kurvor. Vet dock inte om jag fångade dig, man står ju så långt ifrån ibland och i bergskurvan var det jobbigt motljus.

Last edited:
Het tjej i det svarta linnet:tungan :rolleyes:
IMG_8791.jpg

Bra film, Jannica! Den ska jag spara till barnbarnen.

Slappa skrev:
2335165 Het tjej i det svarta linnet:tungan :rolleyes:

Dethär är racingforumet och här bedömer vi inte hur "heta" folk är. Gå tillbaka till lunarstorm.

Last edited:
GSXR1100R skrev:
2335046 Moahahaha vilken stil valmers har, man ser tydligt att järnspettet sitter fast i röva, dessutom kom han aldrig förbi mig trots att jag bara körde på ettan hela tiden.

Kul med film BB & bra musikval :tummenupp
Jag tvingades ju ligga bakom dig, eftersom du envisades med att du kunde visa spår för den som aldrig sett banan. När du tagit åtta olika spår i torparn på bara fem varv körde jag om dig och såg dig aldrig mer.

När man kör bakom dig räcker det att sitta som om man var ute i grön gatgrupp; en hand på styret och leka med laptimerns funktioner.

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...