Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tjoho vad kul det ska bli att se sig själv på film för en gångs skull, upp med filmen nuråSwedie skrev:2331131det var totalt 4 st. Jag, frollo, j.andersson och bikerbitch.
Såg ut som Sleazy Living där uppe i TorparnJ.Andersson skrev:2331695Hellå vart är alla posörbilder? Jag såg en fotograf i utgången av torparn vid näst sista passet när jag var ute å posöråkte i långsamma gruppen. Rött ställ svart r6a som går som fan men kåper som en ratbike =)
GSXR1100R skrev:2332013Såg ut som Sleazy Living där uppe i Torparn
Hur går det själv med filmen från Knudan när vi körde med SSEMSE där?GSXR1100R skrev:2331559Tjoho vad kul det ska bli att se sig själv på film för en gångs skull, upp med filmen nurå![]()
Den är klar men har fastnat hos Mr K-ålrot som vanligt.Åsa skrev:2333561Hur går det själv med filmen från Knudan när vi körde med SSEMSE där?![]()
Tur att vi fortfarande hade skinnet på oss.EazyLiving skrev:
Vilket program använder du? Det finns bättre alternativ än flaskpeg. Använd Windows Media Video V9 (wmv) kvalitet 3Mbps! Bäst kvalitet/mb.Bikerbitch skrev:2334980Das film: http://sporthoj.years2.com/Sviestad25juli.mpg
Kvaliten funkar men inte om man slänger upp den på helskärm, man kunde säkert ställa in kvaliten i redigeringsprogrammet men jag har inte lärt mig allt än
Sen är ljudet lite halvosynkat på vissa ställen, olika volymer och så..
Om nu ens filmen funkar![]()
J.Andersson skrev:2334996Vilket program använder du? Det finns bättre alternativ än flaskpeg. Använd Windows Media Video V9 (wmv) kvalitet 3Mbps! Bäst kvalitet/mb.
Fin film, mkt bra matrial.![]()
dock så saknar jag min vink när jag åker förbi =)Bikerbitch skrev:2335005Jag kör Pinnacle (version 9 eller nåt) Är van vid Vegas Video sen tidigare men tyckte att Pinnacle var mer lätthanterligt. Sen kanske man kan ställa in kvaliten innan man renderar hela filmen.
Men uppenbarligen funkar den iallafall, skönt! Tack så hjärtligt för kommentaren![]()
Moahahaha vilken stil valmers har, man ser tydligt att järnspettet sitter fast i röva, dessutom kom han aldrig förbi mig trots att jag bara körde på ettan hela tiden.Bikerbitch skrev:2334980Das film: http://sporthoj.years2.com/Sviestad25juli.mpg
Kvaliten funkar men inte om man slänger upp den på helskärm, man kunde säkert ställa in kvaliten i redigeringsprogrammet men jag har inte lärt mig allt än
Sen är ljudet lite halvosynkat på vissa ställen, olika volymer och så..
Om nu ens filmen funkar![]()
Bikerbitch skrev:2335005Jag kör Pinnacle (version 9 eller nåt) Är van vid Vegas Video sen tidigare men tyckte att Pinnacle var mer lätthanterligt. Sen kanske man kan ställa in kvaliten innan man renderar hela filmen.
Men uppenbarligen funkar den iallafall, skönt! Tack så hjärtligt för kommentaren![]()
J.Andersson skrev:2335038dock så saknar jag min vink när jag åker förbi =)
ozto skrev:2335055bra filmat! Men hur lyckades du missa snyggaste killen på r1 med bögrosa mylittlepony fälgar?
Slappa skrev:2335165Het tjej i det svarta linnet![]()
![]()
Jag tvingades ju ligga bakom dig, eftersom du envisades med att du kunde visa spår för den som aldrig sett banan. När du tagit åtta olika spår i torparn på bara fem varv körde jag om dig och såg dig aldrig mer.GSXR1100R skrev:2335046Moahahaha vilken stil valmers har, man ser tydligt att järnspettet sitter fast i röva, dessutom kom han aldrig förbi mig trots att jag bara körde på ettan hela tiden.
Kul med film BB & bra musikval![]()
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |