Teddy
"...I been here for years"
Mike-imitationerna från depåbänken var bra! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu ska du inte vara blygsam, du kör så gott du kan, 1.31 är inte så dålig tid.valmers skrev:2335374Jag tvingades ju ligga bakom dig, eftersom jag inte kunde visa spår för den som aldrig sett banan. När jag tagit åtta olika spår i torparn på bara fem varv körde du om mig och sen såg dig aldrig mer.
När man kör bakom dig så känner man skräcken i varje kurva men fort går det iaf.
Cool film och musikvalBikerbitch skrev:2334980Das film: http://sporthoj.years2.com/Sviestad25juli.mpg
Kvaliten funkar men inte om man slänger upp den på helskärm, man kunde säkert ställa in kvaliten i redigeringsprogrammet men jag har inte lärt mig allt än
Sen är ljudet lite halvosynkat på vissa ställen, olika volymer och så..
Om nu ens filmen funkar![]()
Åsa skrev:2335680Cool film och musikval
Micke, se till att sparka på din pojkvän Mr Kåt så att filmen från Knudan kommer uppDu vet att du kan om du vill
![]()
![]()
anja skrev:Dethär är racingforumet och här bedömer vi inte hur "heta" folk är. Gå tillbaka till lunarstorm.
Nej, för bövelen. Motorljud ska det vara. Enbart. Musik kan man ha när man filmar i depån.Bikerbitch skrev:2335689Thanks bejbi!
Tack alla andra också som tyckte om filmen, samt musiken!![]()
Funderade först om man ville höra allt motorljud, men njaaaaa. Blir lite häftigare med musik.
Dou faur aeldrieg tjoere pau min bane idjein. Einte den daere djiessex ellur vaelmours hellar. Taekk.Teddy skrev:2335420Mike-imitationerna från depåbänken var bra!![]()
valmers skrev:2335912Nej, för bövelen. Motorljud ska det vara. Enbart. Musik kan man ha när man filmar i depån.
Jo, för fan. Vaxade frillor och polerade visir är en självklarhet i depån. Du såg ju ganska het ut själv när du letade efter bränslepåfyllningen på hojen.anja skrev:Dethär är racingforumet och här bedömer vi inte hur "heta" folk är. Gå tillbaka till lunarstorm.
Sluta smöra nu äckelgubbe, Anja är 30 år yngre än dig.valmers skrev:2335926Jo, för fan. Vaxade frillor och polerade visir är en självklarhet i depån. Du såg ju ganska het ut själv när du letade efter bränslepåfyllningen på hojen.
Jag hade tänkt att jag skulle bli bra på att köra istället för att stå vid sidan om å filma! PUNGt!Neutral skrev:2336013Jag gillade också filmen, susade själv förbi Bergskurvan en gång mitt i filmen.Tack för att du använde stativ (J. Andersson
) och musiken var väl vald men slår ändå inte originalet - motorljud.
Vi pratar kylartemperaturer. Vad trodde du, farbror Bosse?GSXR1100R skrev:2336034Sluta smöra nu äckelgubbe, Anja är 30 år yngre än dig.
J.Andersson skrev:2336042Jag hade tänkt att jag skulle bli bra på att köra istället för att stå vid sidan om å filma! PUNGt!
Hon kollade upp lap timern i instruktionsboken innan första passet så både hon och hennes kylare var svala även om du såg överhettad ut redan då.valmers skrev:2336078Vi pratar kylartemperaturer. Vad trodde du, farbror Bosse?
När ska du sluta med att gå ut sist? Alla har genomskådat dig ändå, din bansnigel.GSXR1100R skrev:2337017Frollo tankfilmade denna fina kväll, se bara hur han passerar varmers vita gixxer redan första varvet efter torparn, senare kom Frollo ikapp mig oxo men det tog 12 minuter iaf, Frollo bromsar när han ser gud, han plockade alla i bergskurvan![]()
Filmen http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2336836#post2336836
Nursey skrev:2336716Filmen var toppen och musiken likaså. Vad använde du för kamera om jag får fråga och vilken inställning?![]()
Kanon!!!!
det är obligatoriskt att skriva låtarna också!Depåbitchen skrev:2337398En Panasonic NV-GS21 med auto inställt.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |