film på lms 25/7 ??

valmers skrev:
2335374 Jag tvingades ju ligga bakom dig, eftersom jag inte kunde visa spår för den som aldrig sett banan. När jag tagit åtta olika spår i torparn på bara fem varv körde du om mig och sen såg dig aldrig mer.

När man kör bakom dig så känner man skräcken i varje kurva men fort går det iaf.
Nu ska du inte vara blygsam, du kör så gott du kan, 1.31 är inte så dålig tid.

Bikerbitch skrev:
2334980 Das film: http://sporthoj.years2.com/Sviestad25juli.mpg

Kvaliten funkar men inte om man slänger upp den på helskärm, man kunde säkert ställa in kvaliten i redigeringsprogrammet men jag har inte lärt mig allt än :-)
Sen är ljudet lite halvosynkat på vissa ställen, olika volymer och så..
Om nu ens filmen funkar :-)
Cool film och musikval :tummenupp

Micke, se till att sparka på din pojkvän Mr Kåt så att filmen från Knudan kommer upp :mad: Du vet att du kan om du vill :Bugar :pannkyss

Åsa skrev:
2335680 Cool film och musikval :tummenupp

Micke, se till att sparka på din pojkvän Mr Kåt så att filmen från Knudan kommer upp :mad: Du vet att du kan om du vill :Bugar :pannkyss

Thanks bejbi!

Tack alla andra också som tyckte om filmen, samt musiken! :yoparty
Funderade först om man ville höra allt motorljud, men njaaaaa. Blir lite häftigare med musik.

anja skrev:
Dethär är racingforumet och här bedömer vi inte hur "heta" folk är. Gå tillbaka till lunarstorm.

Nej det är så mycket småttingar i din ålder där, trivs bättre bland alla äldre fjantar här på sh:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Du kanske missade ironi tecknet i inlägget innan!

Bikerbitch skrev:
2335689 Thanks bejbi!

Tack alla andra också som tyckte om filmen, samt musiken! :yoparty
Funderade först om man ville höra allt motorljud, men njaaaaa. Blir lite häftigare med musik.
Nej, för bövelen. Motorljud ska det vara. Enbart. Musik kan man ha när man filmar i depån.

Teddy skrev:
2335420 Mike-imitationerna från depåbänken var bra! :)
Dou faur aeldrieg tjoere pau min bane idjein. Einte den daere djiessex ellur vaelmours hellar. Taekk.

Last edited:
anja skrev:
Dethär är racingforumet och här bedömer vi inte hur "heta" folk är. Gå tillbaka till lunarstorm.
Jo, för fan. Vaxade frillor och polerade visir är en självklarhet i depån. Du såg ju ganska het ut själv när du letade efter bränslepåfyllningen på hojen.

Jag gillade också filmen, susade själv förbi Bergskurvan en gång mitt i filmen. :) Tack för att du använde stativ (J. Andersson :7peta ) och musiken var väl vald men slår ändå inte originalet - motorljud.

valmers skrev:
2335926 Jo, för fan. Vaxade frillor och polerade visir är en självklarhet i depån. Du såg ju ganska het ut själv när du letade efter bränslepåfyllningen på hojen.
Sluta smöra nu äckelgubbe, Anja är 30 år yngre än dig.

Neutral skrev:
2336013 Jag gillade också filmen, susade själv förbi Bergskurvan en gång mitt i filmen. :) Tack för att du använde stativ (J. Andersson :7peta ) och musiken var väl vald men slår ändå inte originalet - motorljud.
Jag hade tänkt att jag skulle bli bra på att köra istället för att stå vid sidan om å filma! PUNGt!

valmers skrev:
2336078 Vi pratar kylartemperaturer. Vad trodde du, farbror Bosse?
Hon kollade upp lap timern i instruktionsboken innan första passet så både hon och hennes kylare var svala även om du såg överhettad ut redan då.:D

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph