Film: Motardbus och häftig burnout :)

Nicko@K.A.P skrev:
åhh..12 kb per/sek.

hmm...bättre jag fortsätter ladda ner min Lesbian Bukkake 2 tillsvidare :D

Som sagt, ingen fart på linan :(

"Lesbian Bukkake", hur går det till :) ?

Tackar tackar. Mer och längre filmer kommer. Kameran är i nuläget på semester i staterna men kommer tillbaka snart och då ska det filmas mer. Första gången jag klipper film så kom men förslag på förbättringar. Mer variation i filmerna ska det också bli.

/Micke

Ja, inte så illa.

Några tips är att inte ta med alla klipp. Finns någon "regel" som säger att av 1h film kan man använda 10min. Det var många klipp på samma person som åker fram och tillbaka på bakhjulet på samma sträcka med kameran på samma ställe. Problemet är att så många idag är duktiga på att åka bakhjul att det motivet inte riktigt räcker i sig.

Inovativa vinklar, annorlunda miljöer allt för att pigga upp. Många, inklusive jag själv, är rätt dåliga på detta. Men det är bara att nöta på så blir man bättre.

/R

Raid72 skrev:
Ja, inte så illa.

Några tips är att inte ta med alla klipp. Finns någon "regel" som säger att av 1h film kan man använda 10min. Det var många klipp på samma person som åker fram och tillbaka på bakhjulet på samma sträcka med kameran på samma ställe. Problemet är att så många idag är duktiga på att åka bakhjul att det motivet inte riktigt räcker i sig.

Inovativa vinklar, annorlunda miljöer allt för att pigga upp. Många, inklusive jag själv, är rätt dåliga på detta. Men det är bara att nöta på så blir man bättre.

/R

Tackar. Det beror på att detta är ihopklippt av 2 dagars filmning sen försvann kameran. Ska förbättra variationen på nästa film. Ska även försöka fixa någon slags färsta på hojen så man kan filma från hojen. Då kan det bli roligare.
Men men, första filmen som sagt.

/Micke

Nicko@K.A.P skrev:
hmm...bättre jag fortsätter ladda ner min Lesbian Bukkake 2 tillsvidare :D

SPEGLA!! :tungan

ed: schysst film men som nån sa, liiite omväxling från en motard som kuskar fram och tebax på bakan hade varit najs.. och skippa disturbed, skiten verkar ju vara med i vareeeenda film :död

Last edited:
Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...