Triumph Daytona 675 2006 film på Kinnekulle

DSL-FZR

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Dec 2008
Hoj
Yamaha R1, Triumph Daytona 675
Min lillebror har ett företag som grejar med film, foto och marknadsföring och för några år sedan ville han och hans vän i företaget skoja lite och filma min ena hoj. Efter det har han haft så mycket att göra så att klippa ihop en filmsnutt har kommit i skymundan. Men nu i höst på min födelsedag visade han den här filmen! Lite finkörning på Kinnekulle helt enkelt.

Han gjorde även denna för några år sedan som fått väldigt många visningar. Sedan dess har jag återställt R1an till original och lillebrorsan menar på att han inte lade så mycket krut på den filmen så det får nog bli en ny snart.

Fan, nu blev man sugen på att köra igen! Solen tittar fram och löven börjar gulna.
Tror visst jag måste checka ut efter lunch! ?

Ut och kör.

Du kan alltid jobba ikväll när det blivit mörkt.
Sätt dig som externt möte bara ?

Snyggt jobb och 675 Daytona är fortfarande en av de snyggaste och mest välljudande sporthojarna som gjorts. :hjarta
/BG

Snyggt jobb och 675 Daytona är fortfarande en av de snyggaste och mest välljudande sporthojarna som gjorts. :hjarta
/BG
Tack Björn! Håller med. Det var lite tack var din feedback om den som jag köpte den! Du kanske får avnjuta den om vi ses på någon bana nästa år :yoparty

• Gilla
Reaktioner: bg
Ut och kör.

Du kan alltid jobba ikväll när det blivit mörkt.
Sätt dig som externt möte bara ?
Exakt min tanke! ?
En liten sörmlandsrunda blev det. Gamla vägen från s-tälje till Mariefred. 223:an mot nyköping, vek av mot gnesta en bit efter björlunda, sen hem via vagnhärad och skanssundet.
Blåsigt men fint!?

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...