Film: 125cc The Movie

Nicco skrev:
2474565 Precis så skulle jag säga om din TM. Den är för snäll på nått sett. Färgglada dekaler etc. Den är ju snygg så sett. Ta det inte att jag tycker den är ful för guds skull för det är den inte. Men inte brutal. =)

Håller med att den nya gasgasen var lite mesigare än dom äldre modellerna..
Haha jo men om du sen startar båda eller kommer närmare så är tmn betydligt brutalare. Råare ljud, fettare ljuddämpare, smallare inte lika utstickande röv.

Men som sagt det är min smak. VIll nån bytta så tvekar jag inte (gasgasen är lätt såldare :rofl)

Nahh, jag vill gärna se ett race mellan en TM och en GasGas. Du kan väll lägga upp en liten film på din TM så man kan höra ljudet o se om den går och låter så mycket mer än GasGas ;)

Nicco skrev:
2476543 Nahh, jag vill gärna se ett race mellan en TM och en GasGas. Du kan väll lägga upp en liten film på din TM så man kan höra ljudet o se om den går och låter så mycket mer än GasGas ;)
Kommer nog aldrig köra den igen då jag ska sälja den direkt. :(

Men de hade varigt kul att se.

Piskar skiten ur dig ;)
Näjdå, svär att ni ligger jämnt hela vägen. :tungan

Tack för positiva kommentaren :pannkyss

På papprena ja :yoparty

Edit: Allt har ju inte med Hästarna att göra heller...

Last edited:
Nicco skrev:
2498795 På papprena ja :yoparty

Edit: Allt har ju inte med Hästarna att göra heller...
Precis.. Jag piskar ju skiten ur dig med mina knappa 15 vevhästar :) Du lär dig också växla snart Niclas! Du behöver inte skämmas för att du bara kört automatmoppe så du aldrig har lärt dig :pannkyss

Haha, lilla grappy min kompis...
Vem är det som kört scooter hela sitt liv? Iof körde du Dakota också, men det vet vu ju alla hur dom går :pannkyss

Det jag menar är att, om din hojj grappy hade vägt 1kg hade du säkert piskat mig ;)

Ktm ont GasGas kasnke väger likadant iof. Men gillar inte när folk säger, åhh ja drar dig så lätt innan dom sett det IRL :D INte fö ratt nån gjort det men ändå. :yoparty

Nicco skrev:
2499593 Haha, lilla grappy min kompis...
Vem är det som kört scooter hela sitt liv? Iof körde du Dakota också, men det vet vu ju alla hur dom går :pannkyss

Det jag menar är att, om din hojj grappy hade vägt 1kg hade du säkert piskat mig ;)

Ktm ont GasGas kasnke väger likadant iof. Men gillar inte när folk säger, åhh ja drar dig så lätt innan dom sett det IRL :D INte fö ratt nån gjort det men ändå. :yoparty
Och alla vet hur DT50MX går :pannkyss nog med OT nu =P

Haha. DT går som gudar!!!
Vi tar denna diskussion i skolan istället det är skojj :D

Nicco skrev:
2499614 Haha. DT går som gudar!!!
Vi tar denna diskussion i skolan istället det är skojj :D
snackar ni moppar har ni aldrig testat en tgb 101r 25km/h edition, OTRIMMAT :tomten

förlåt ja var bara tvungen :tummenupp

Nicco skrev:
2476543 Nahh, jag vill gärna se ett race mellan en TM och en GasGas. Du kan väll lägga upp en liten film på din TM så man kan höra ljudet o se om den går och låter så mycket mer än GasGas ;)
Känns det lönt?

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...