Lou siffer
officiellt lammkött
Okej! Det viste inte jagSebbe_H skrev:2470243Tillochmed 04 eller 05 sen blev det svart
En polare köpte nyss en 06:a som hade svart orginal men fick med ett cromat "trimrör"

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Okej! Det viste inte jagSebbe_H skrev:2470243Tillochmed 04 eller 05 sen blev det svart
En polare köpte nyss en 06:a som hade svart orginal men fick med ett cromat "trimrör"
prulle skrev:2470191Den va dammig och skitig som fan! Men rost fans bara på det röret!
Vart hittar du rost på den här bilden? (Här är den dammig och skitig så de därför jag inte lagt ut en annons för jag vill ha en bättre bild)
![]()
Mjo jag hoppas på det. annars så kan du alltid hojta till.
18" Tum och fullt ned tryckt, bilden är verkligen orättvis.stoooffe skrev:2470306Jag tycker den ser liten ut, lr är det 18"?
prulle skrev:247034418" Tum och fullt ned tryckt, bilden är verkligen orättvis.![]()
Tm är lite snyggare å tuffare än ene gas gas... ja skulle lätt välja den för att den är så ovanlig... annars är det väll typ lika snyggtNicco skrev:2470893Prulle: Din TM är snygg. Men inte i närheten så snygg som den GasGasen i filmen. Fyfan va fina dom är. TM Black Dream är också snygga men dom ser lite löjliga ut på någe vis tycker jag. =/
Smaken är som baken, hårig men jag som har sett både gasgas och tm i verkligheten (och putsad) föredrar tmn för jag tycker gasgasen är lite.. jag vet inte, inte lika rå på något sätt.Nicco skrev:2470893Prulle: Din TM är snygg. Men inte i närheten så snygg som den GasGasen i filmen. Fyfan va fina dom är. TM Black Dream är också snygga men dom ser lite löjliga ut på någe vis tycker jag. =/
stoooffe skrev:2471170GasGas kommer alltid att vara fetast i mina ögon.![]()
![]()
![]()
prulle skrev:2471136Smaken är som baken, hårig men jag som har sett både gasgas och tm i verkligheten (och putsad) föredrar tmn för jag tycker gasgasen är lite.. jag vet inte, inte lika rå på något sätt.
Nä fy fan vad ful den vary@m@h@ skrev:
Vill ni ha mitt ärliga svar så är det tung ömtålig och snäll. en sm/enduro ska se ut som den ska slå ihjäl dig inte passa lillbrorsan..y@m@h@ skrev:
prulle skrev:2474473Vill ni ha mitt ärliga svar så är det tung ömtålig och snäll. en sm/enduro ska se ut som den ska slå ihjäl dig inte passa lillbrorsan..
Joockey skrev:2475031Suck ftp:n funkar inte så måste tanka från rapidshare, 8Mbit 60 kb/s!![]()
Min är fReckaSt av allaNicco skrev:2474565Precis så skulle jag säga om din TM. Den är för snäll på nått sett. Färgglada dekaler etc. Den är ju snygg så sett. Ta det inte att jag tycker den är ful för guds skull för det är den inte. Men inte brutal. =)
Håller med att den nya gasgasen var lite mesigare än dom äldre modellerna..
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |