jaa allt är fuking rosa...Nicco skrev:2646630Wooot?![]()

tillochmed i vlc :SMr.PB skrev:2646668Vart är det rosa???
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jaa allt är fuking rosa...Nicco skrev:2646630Wooot?![]()
tillochmed i vlc :SMr.PB skrev:2646668Vart är det rosa???
va funkar det inte o kolla på det i media player de gjorde de för mejMr EmCom skrev:2646672jaa allt är fuking rosa...
tillochmed i vlc :S
Hur får ni filmen att fungeraMr.PB skrev:2646668Vart är det rosa???
Det står inte att det är en videofil för mig heller om det är så du menar, det står bara "fil" men man får högerklicka på den och välja "öppna med" och sen "VLC media player" så fungerar det.Lundgren skrev:2646707Hur får ni filmen att fungera??
va fan, nu fugerar det som det ska, var väll bara datorn som vill testa nån ny fjårtistema eller nåttGrappy skrev:2646802Det står inte att det är en videofil för mig heller om det är så du menar, det står bara "fil" men man får högerklicka på den och välja "öppna med" och sen "VLC media player" så fungerar det.Antar att du har VLC.
för övrigt så är den inte rosa för mig iaf..![]()
Precis de står som en konstig fil-typ och inte film-fil men de funkar utmärkt att titta påLundgren skrev:2646707Hur får ni filmen att fungera??
Jag medMr EmCom skrev:2646849va fan, nu fugerar det som det ska, var väll bara datorn som vill testa nån ny fjårtistema eller nått
edit igen, fan va jag vill ha sommar![]()
Jag heter inte JimmyMr.PB skrev:2646887Precis de står som en konstig fil-typ och inte film-fil men de funkar utmärkt att titta på![]()
Testa bara i VLC för de har du väl jimmy?
Jag med
Men när jag har skaffat mej mellankortet så måste vi fan ta o köra en hel del tillsammans skulle vara så förbannat kul
fan va jag hatar o fylla sent![]()
va i hela helvete jag hade ju för mej att du hete de heheLundgren skrev:2646914Jag heter inte JimmyJimmy = Prulle
Mjo det har jag märkt men varken mediaplayer eller vlc vill spela den. Här ljud i mediaplayer dock men det är ju inte mycket att hurra över![]()
Mja vad jag vet iafMr.PB skrev:2646932va i hela helvete jag hade ju för mej att du hete de hehe
men har du senaste versionen av Vlc då ?
Nope im Jimmy lundgren his just my bitch..Mr.PB skrev:2646932va i hela helvete jag hade ju för mej att du hete de hehe
men har du senaste versionen av Vlc då ?
Jo han sa ju de så nu har jag fattat deprulle skrev:2646951Nope im Jimmy lundgren his just my bitch..
Vafan e de för stolp skott som kom nu..
mm tänkte nästan de... va braLundgren skrev:2646939Mja vad jag vet iaf
Edit: Hade jag inteNu funkar den perfa
![]()
.mov är ju quick time och det fugerar inte i media player..Nicco skrev:2647006Gött att det funkar lite iaf
Made on a Mac så det kan vara det som är "felet", men det var själva 125cc the movie också o det verkade inte vara några problem...
Renderade den dock i .MOV format skulle gjort den i wmv kankse![]()
eller hur, lägg upp den på SH server på en gång iställetlasse kongo skrev:2647567jag hatar rapidchare därför vägrar jag ladda ned den
lasse kongo skrev:2647567jag hatar rapidchare därför vägrar jag ladda ned den
vart laddade du hem codec-paketet?Nicco skrev:2648236Har nån tvingat dig? Dont´t think so?![]()
.mov funkar för mig i media player, iof har jag ett codec package.
Mr EmCom skrev:2658204vart laddade du hem codec-paketet?
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|