fikat på onsdag

raukroland skrev:
Det håller jag inte med om...
Arbetar man som konsult så är det kunden som betalar min lön och stannar jag inte kvar när de behöver min kunskap kan jag ju glömma att jag får komma tillbaka och det leder ju slutligen till att jag inte har något arbete...
ok då är jag med och visst har du rätt, men vi ses till helgen om inte annat

blom skrev:
jobbar du för timlön? annars kan kunde pippa dig i röven ordentligt,, han kanske vill att du stannar kvar i 15 tim då får man inte så hög timpeng :)

vad jobbar du med då?
Nä, jag jobbar inte på timlön, har månadslön. Jag får ju övertidsersättning om jag stannar längre men det är ju inte där skon klämmer...
Om jag inte är trevlig mot mina kunder så drar jag ju inte in några pengar till företaget och i slutändan kommer jag ju inte att kunna ta ut någon lön och måste kanske sälja hojen och köpa motard... :lol

Jobbar med systemutveckling som IT-konsult... :yoparty

raukroland skrev:
Om jag inte är trevlig mot mina kunder så drar jag ju inte in några pengar till företaget och i slutändan kommer jag ju inte att kunna ta ut någon lön och måste kanske sälja hojen och köpa motard... :lol
ja det får vi hoppas så du blir av med den där turing hojen.
men som jag sa tidigare zx9 är ju en jätte rolig hoj........................ i 20 minuter

blom skrev:
men som jag sa tidigare zx9 är ju en jätte rolig hoj........................ i 20 minuter
Jaja, så lät det inte sist vi pratade ZX9... :tungan :tungan
Jag kan ju säga att jag har haft den mer än 20 minuter och tycker fortfarande att den är rolig... :yoparty

raukroland skrev:
Jaja, så lät det inte sist vi pratade ZX9... :tungan :tungan
Jag kan ju säga att jag har haft den mer än 20 minuter och tycker fortfarande att den är rolig... :yoparty
jo men alla är vi lite olika.. en del nöjer sig med att ta sig från a till b och en del vill ha roligt under den färden. vet inte hur mycket du har att jämnföra med :confused:

blom skrev:
jo men alla är vi lite olika.. en del nöjer sig med att ta sig från a till b och en del vill ha roligt under den färden. vet inte hur mycket du har att jämnföra med :confused:
Ja, det är ju tur att vi alla är olika, vad tråkigt det skulle vara annars... :)
Om jag nöjde mig med att ta mig från a till b skulle jag nog välja en annan hoj. Vill däremot även kunna åka till min syrra i Nynäshamn utan att behöva serva hojen på vägen... :)

raukroland skrev:
Ja, det är ju tur att vi alla är olika, vad tråkigt det skulle vara annars... :)
Om jag nöjde mig med att ta mig från a till b skulle jag nog välja en annan hoj. Vill däremot även kunna åka till min syrra i Nynäshamn utan att behöva serva hojen på vägen... :)
ja då förstår jag varför du inte köpte en ducce.. det här är en fika tråd så om du vill tjaffsa mer med mig så får du flytta till originaltråden

blom skrev:

Möt Blom - mannen som byter åsikter oftare än du hinner räkna! :D
Trodde du gillade din kryss-nia, Blom-pojken? :confused:

Men fika var det ju det handlade om...

Kjelle skrev:
Möt Blom - mannen som byter åsikter oftare än du hinner räkna! :D
Trodde du gillade din kryss-nia, Blom-pojken? :confused:

Men fika var det ju det handlade om...
ja eller kjelle som skriver den 16e feb att det vore trevligt med en pub-kväll i feb men som sedan byter åsikt och kastar om i sina saker..

jag trivdes som tusan med den..... i 20 minuter

Mattias650 skrev:
Erkänn att ni tyckte det var lite kul att jag kom och fika igår...? :rolleyes: :)
Det var jäkligt skoj när du gick :tummenupp

F'låt, skoja bara :pannkyss

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma