fikat på onsdag

Tengil skrev:
050215 Örebro -> London, England
050221 London -> Warclaw, Polen
050225 Polen -> Örebro
050228 Örebro -> Peru
0503xx Peru -> Örebro (lite oklart när jag kommer hem, tar med mig skärmen så det kanske kan flygas lite :hihi )

Stefan får nyckeln till lokalen.

Och vad i helvete ska du göra i Peru?
Köpa medicinalväxter?? :va

Kjelle skrev:
Och vad i helvete ska du göra i Peru?
Köpa medicinalväxter?? :va

Svar: Johan Adam! :D
Och så ska jag hålla utbildning och sammla info till en förstudie för en ny maskin vi håller på att konstruerar.

jag fixar en panna kaffe till onsdag, MEN 1 räcker sällan så någon mer kan ta med en termos

blom skrev:
ok vilka kommer ikväll? mario, erik,erik kommer inte.. jag orkar fan inte åka dit om det kommer 3st
Jag ska bada karbad utomhus, basta och dricka pilsner med mina projektkolleger :fyllisar

kyckling jobbar i kväll så han kommer inte häller, ska vi skita i det då i kväll????? ingen verkar vilja fika :( :(

vill och vill.. ingen verka kunna.. ja vi skiter i det.. vill någon ner ialf så har jag nyckeln. bara astt ringa och hämta den

TERMINATOR skrev:
nää men då hoppar vi idag

Är det så är det så?, som Sverker skulle ha sagt. Hade eventuellt tänkt komma, men har också en hel del att fixa hemma, så om det blir låg uppslutning idag så tar vi väl det nästa vecka i stället.

Ska vi försöka planera in någon pubkväll nu i februari? Länge sedan vi gjorde något kul... :pannkyss

Kjelle skrev:
Är det så är det så?, som Sverker skulle ha sagt. Hade eventuellt tänkt komma, men har också en hel del att fixa hemma, så om det blir låg uppslutning idag så tar vi väl det nästa vecka i stället.

Ska vi försöka planera in någon pubkväll nu i februari? Länge sedan vi gjorde något kul... :pannkyss

Bra förslag, hoppas man är ledig bara, eller att man kan ta sig ledigt

Kjelle skrev:

jag har försökt att planera saker i ett år nu utan att någon vill vara med :)

blom skrev:
jag har försökt att planera saker i ett år nu utan att någon vill vara med :)

OK, men vi kanske kan planera in något som INTE omfattar 2-3 dygns supande på campingplats e.dyl. 30-50 mil hemifrån, utan som är lite mer lätt-tillgängligt?

ja det är bara att du gör det... nu vet inte jag om man spelar bowling i 2-3 dar på en camping vet inte heller om man kör tex minimoto där osv osv osv osv osv folk kommer ju inte änns på mötena som vi har och knappt ner på fikat hur förklarar du det då?

blom skrev:
ja det är bara att du gör det... nu vet inte jag om man spelar bowling i 2-3 dar på en camping vet inte heller om man kör tex minimoto där osv osv osv osv osv folk kommer ju inte änns på mötena som vi har och knappt ner på fikat hur förklarar du det då?

Kan bara svar för min del vad gäller fikat åtminstone: Förrförra gången sjukt barn, förra gången tjänsteresa, denna gång inställt. Tycker det känns rätt legitimt.

ja alla har vi våra orsaker men så länge det finns orsaker så kan man inte göra en massa saker, vad orsakerna nu än må vara

Back