fikat på onsdag

erik skrev:
Bara att dra till A-sund och köpa husa sen.
Det är fasen lite ångest nu... Hjärtat säger HUSA!!! Men hjärnan säger något mildare med bättre långfärdsegenskaper...
Men köper jag något annat så kommer jag alltid sitta och önska mig en Husa istället. Så jag vettefasiken...

Klart det blir en Husa... Hoppas jag... :3freak

Kyckling skrev:
Det är fasen lite ångest nu... Hjärtat säger HUSA!!! Men hjärnan säger något mildare med bättre långfärdsegenskaper...
Men köper jag något annat så kommer jag alltid sitta och önska mig en Husa istället. Så jag vettefasiken...

Haha, det kunde lika gärna varit jag som skrivit detta.

blom skrev:
vem fan vill vara förnufftig :tungan klart du ska ha den husan

Du har en poäng, ska vi blanda in förnuft borde hojar med mer än 500cc eller 35 hk förbjudas... Skit i förnuftet alltså

Kyckling skrev:

Det finns ingen stånka som har bra sånnadärdusa... långfäräsdsdegenskpprrrrrrrr... jaja.

Det finns de som är klart bättre än en husa men de är inte bra för det. Vill du åka långt på en hoj så köp en Pan European!!! Jag åkte R6 till Gävle i somras, längsta jag åkt hoj i ett svep på flera år. Den resan hade jag aldrig gjort på en stånka, oavsett vilken. Kortare sträckor spelar det ingen roll för det är ju inte själva transporten du är ute efter eller hur!? Det är resan som är målet :fakta Om inte så kommer det bli det om du köper en husa :yoparty

Resonemanget funkar även på KTM525or, HVA570 mfl inte BARA Husor...

Supermoto skrev:
Det finns ingen stånka som har bra sånnadärdusa... långfäräsdsdegenskpprrrrrrrr... jaja.

Det finns de som är klart bättre än en husa men de är inte bra för det. Vill du åka långt på en hoj så köp en Pan European!!! Jag åkte R6 till Gävle i somras, längsta jag åkt hoj i ett svep på flera år. Den resan hade jag aldrig gjort på en stånka, oavsett vilken. Kortare sträckor spelar det ingen roll för det är ju inte själva transporten du är ute efter eller hur!? Det är resan som är målet :fakta Om inte så kommer det bli det om du köper en husa :yoparty

Resonemanget funkar även på KTM525or, HVA570 mfl inte BARA Husor...

Ricard åkte ju stånka både till Gävle och Öland.... Han på mässan åkte ju XR i halva Afrika och sen hem igen. Allt går med rätt inställning :tummenupp

erik skrev:
Ricard åkte ju stånka både till Gävle och Öland.... Han på mässan åkte ju XR i halva Afrika och sen hem igen. Allt går med rätt inställning :tummenupp
Du kan ju fråga dem hur roligt de tyckte det var....

Bifogat

• _husa_sljes_1__.jpg
    _husa_sljes_1__.jpg
    52.6 KB · Visningar: 31
  • _husa_sljes_7__.jpg
    _husa_sljes_7__.jpg
    75.8 KB · Visningar: 27
  • _husa_sljes_9__.jpg
    _husa_sljes_9__.jpg
    48.6 KB · Visningar: 37
Last edited:
Nu när Tengil åker bort så kanske vi kan hjälpasåt med kaffekokandet, jag kan fixa till nästa onsdag

blom skrev:
vart ska pojken nu då :)

050215 Örebro -> London, England
050221 London -> Warclaw, Polen
050225 Polen -> Örebro
050228 Örebro -> Peru
0503xx Peru -> Örebro (lite oklart när jag kommer hem, tar med mig skärmen så det kanske kan flygas lite :hihi )

Stefan får nyckeln till lokalen.

blom skrev:
blom har nu nyckeln till lokalen.. vilka kommer ner på onsdag???
Vafan. När vi ville ha den tidigare var det omöjligt....
Jävla erik!

Back