Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du verkar vara den som är mest sugen, så släng på en panna och ta med dig duTERMINATOR skrev:vem kokar kaffe???????
hoppas det kommer lika många som sist
rainman skrev:Du verkar vara den som är mest sugen, så släng på en panna och ta med dig du![]()
Hade kunnat tagit med om jag skulle ha kommit förbi, men nu är det tyvärr så att chefen tycker att jag behövs på jobbet vid den tidpunkten...![]()
Ja, du har ju blivit "kaffetanten" bland ossTERMINATOR skrev:vaddå sugen??? jag har haft kaffe med mej flertal ggr, desutom har jag slängt till Tengil kaffe oxå så inte bara han skulle stå för det, självklart kan jag ta med mej men det kanske någon mer som kan ta med då en termos bruk vara slut efter ca 15 minuter
rainman skrev:Ja, du har ju blivit "kaffetanten" bland oss![]()
Inget ont i det, alla vill ha kaffe, men det är ju du som är überbra på att styra upp kaffet![]()
va fint dårainman skrev:
Du är ursäktad liksom några andra...erik skrev:Jag kom hem från Stockholm halv tio...
Oj, vilken tur att jag också fick semla igår då...raukroland skrev:Det var ju en jävligt fin uppslutning i lokalen ikväll...![]()
Stefan och jag fick sitta och mumsa i oss 3 semlor var när ingen kom...
Jaja, sånt är livet. Kommer ni inte dit får ni inte smaka, så enkelt är det...![]()
lyckliga kycklingKyckling skrev:Oj, vilken tur att jag också fick semla igår då...
Tänk om jag missat det helt bara för jag jobbade...
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |