fikat på onsdag

Jag kan troligtvis inte komma. Är i Stockholm och jobbar, tror inte jag är hemma före 20:00

TERMINATOR skrev:
vem kokar kaffe???????
hoppas det kommer lika många som sist
Du verkar vara den som är mest sugen, så släng på en panna och ta med dig du :)
Hade kunnat tagit med om jag skulle ha kommit förbi, men nu är det tyvärr så att chefen tycker att jag behövs på jobbet vid den tidpunkten... :gnissla

rainman skrev:
Du verkar vara den som är mest sugen, så släng på en panna och ta med dig du :)
Hade kunnat tagit med om jag skulle ha kommit förbi, men nu är det tyvärr så att chefen tycker att jag behövs på jobbet vid den tidpunkten... :gnissla

vaddå sugen??? jag har haft kaffe med mej flertal ggr, desutom har jag slängt till Tengil kaffe oxå så inte bara han skulle stå för det, självklart kan jag ta med mej men det kanske någon mer som kan ta med då en termos bruk vara slut efter ca 15 minuter

TERMINATOR skrev:
vaddå sugen??? jag har haft kaffe med mej flertal ggr, desutom har jag slängt till Tengil kaffe oxå så inte bara han skulle stå för det, självklart kan jag ta med mej men det kanske någon mer som kan ta med då en termos bruk vara slut efter ca 15 minuter
Ja, du har ju blivit "kaffetanten" bland oss :rolleyes:
Inget ont i det, alla vill ha kaffe, men det är ju du som är überbra på att styra upp kaffet :tummenupp

Det var ju en jävligt fin uppslutning i lokalen ikväll... :mad:
Stefan och jag fick sitta och mumsa i oss 3 semlor var när ingen kom...
Jaja, sånt är livet. Kommer ni inte dit får ni inte smaka, så enkelt är det... :arsele

erik skrev:
Jag kom hem från Stockholm halv tio...
Du är ursäktad liksom några andra... :)
Det var dock inte många som skrev att de inte skulle komma så man räknar ju med att någon mer än "nyckelmannen" kommer... :)

raukroland skrev:
Det var ju en jävligt fin uppslutning i lokalen ikväll... :mad:
Stefan och jag fick sitta och mumsa i oss 3 semlor var när ingen kom...
Jaja, sånt är livet. Kommer ni inte dit får ni inte smaka, så enkelt är det... :arsele
Oj, vilken tur att jag också fick semla igår då...
Tänk om jag missat det helt bara för jag jobbade...

synd, att man missade semlan, men här har vi legat magsjuka i 1,5 dygn nu och spytt som satan mm mm

Back