Fighterblade evo 2

Vip skrev:
Så nu är det bara kortet som saknas då Madmagnus? Nä men allvar, snyggt jobbat! Kommer upp med min hoj så du jobba lite med den också :rofl :rofl :rofl

hade igentligen uppkörning i går men fick flytta fram den :hihi har inte haft tid för sånt trams.... ny tid 5:juli.... då ska bladen få göra rätt för sig :tummenupp

yääh ska du köra upp med pärlan din? kaxigt värre hehe, då kommer jag och peppar dig, kan börna lite medans du kör manöverbanan eller nått :yoparty

Jabben skrev:
yääh ska du köra upp med pärlan din? kaxigt värre hehe, då kommer jag och peppar dig, kan börna lite medans du kör manöverbanan eller nått :yoparty

jäää! jag hade tänkt mig det :) kan inte tänka mig en mer lättkörd hoj!

stark, lätt, å fina bromsar :tummenupp

får nog montera ett tystare avgassystem bara så går det nog finfint!

för övrigt så lackade jag tank och bakdel i dag lite snabbt! det blev MATT-VIT :banana får se hur det ser ut men jag tänkte testa iaf! slänger upp några bilder på det i morrn så får ni se resultatet!

now its time for some beer goddamnit!

nymålad!

provmonterat ihop cykeln i dag! lackresultatet blev inte det bästa men det ska ändå göras om i vinter igen! här kommer några bilder på hur det blev iaf!

OBS! sadelöverdraget skall fixas till oxå :hihi

Bifogat

• hell1.JPG
    hell1.JPG
    78.1 KB · Visningar: 257
  • hell2.JPG
    hell2.JPG
    74.9 KB · Visningar: 197
  • hell3.JPG
    hell3.JPG
    73.4 KB · Visningar: 183
Jävligt najs jobb, :tummenupp skulle ju va hur kul som helst o bygga en egen fighter men tyvärr har jag ju inte kontakter o vertyg för allt. :tomten

Men är du seriös med att köraupp med denna best? Glassigt i sånt fall. :yoparty
:banana

Asigt läcker och turbo = mums!!! Jag skulle inte ha något emot en sådan leksak.

Kommer med en tanke bara baserad på min personliga smak: måla "vindrutan" över lysena i mattvit oxå för att få en enhetlig "linje" genom hela hojen? :tummenupp

Måste börja med att säga at jag e grymt impad... Du har gjort ett kanonjobb på förvånansvärt lite tid, med tanke på den mängd bira som det verkar ha försekommit :fyllisar :D
NakenBandit skrev:
Kommer med en tanke bara baserad på min personliga smak: måla "vindrutan" över lysena i mattvit oxå för att få en enhetlig "linje" genom hela hojen? :tummenupp
Jag håller med, det behövs lite mer vitt på hojen för att göra den sådär extra läskig som en fighter skall vara... kanske skärmarna?

Hey! :tummenupp
fint de blev! men måla stänkan och vindavvisaren vita också

:tummenupp Ett av dom fetaste byggena jag sett.!!

Good work man... Men, R1 lyset bak var snyggare och som föregående talare påpekade, framskärmen borde vara vit.!! Vindavisaren, ingen aning, tycker den funkar svart.

Hoppas du får mycket glädje av besten :tummenupp

allt har ju inte blivit som det var tänkt från början å den är långt ifrån klar :rolleyes: har blivit några kompromisser, som bakljuset tex, men det fixar jag sen... nu är det prio på att få den i trafik igen! kylsystemet och bränslesystemet ska fixas i veckan... sen är det dags att provköra :banana

har funderat på att lacka vindavvisaren vit oxå men framskärmen får nog vara mattsvart....

Några tribals, malteskors eller dyl så bryter du av linjerna lite.
Eller så kan du ha 2 svarta streck över hojen. Dvs. 2 streck som börjar vid framskärmen och löper upp på tanken för att avslutas på bakdelen. Samma stuk som är populärt på vissa bilar.

Annars måste jag säga att sadelöverdraget är riktigt orginellt :tummenupp :rofl

funderar på att byta till en GSXR sadel 00-02 istället för att bråka med den jag har! ingen som har en att sälja elr vet var jag hittar en?

madmagnus skrev:
funderar på att byta till en GSXR sadel 00-02 istället för att bråka med den jag har! ingen som har en att sälja elr vet var jag hittar en?

Micke har väll från sitt trike projekt :squid

När jag hade samma bakdel som du åkte jag med Bladesadeln....passasde perfekt.

Bifogat

• sadel.jpg
    sadel.jpg
    25.9 KB · Visningar: 157
Henke skrev:
Skall du byta så är jag intresserad av gixxer röven.

nu var det ju bara sadel jag ev tänkte byta! mitt överdrag är paj sen i höstas så antingen blir det ny orginalsadel eller GSXR sadel. så om någon har en? pm:a :tummenupp

Back