Araikaj
Våga Vara Snäll
mattemannen
Kanon tack!
Ska den nya kronan sitta över eller ersätter den den gamla? Jag ska väl ta bort den gamla helt eller?
Banjoskruv, jag vet vad det är men blir mörkrädd, låter krångligt på nått sätt
Kronan får jag på onsdag så jag tänkte köra lite hoj idag och sen ska jag köpa styre. Sen tänkte jag montera styret och sen mäta bromsslangen och kolla om kopplingsslangen räcker.
Vad tror du om detta?
Tackar, det finns en här i stan! Ska kolla med dom.
Faan det är jobbigt att meka hoj. Bromsbelägg har jag bytt men banjoskruvar, mäta bromsslangar till rätt längd samt luftning det är helt nya områden puh.
Jag är grym på att byta munstycken i förgasarmotorer men det här... hör ju hur det låter "lufta bromsarna" ska jag blåsa på dom eller
Kanon tack!
Ska den nya kronan sitta över eller ersätter den den gamla? Jag ska väl ta bort den gamla helt eller?
Banjoskruv, jag vet vad det är men blir mörkrädd, låter krångligt på nått sätt

Kronan får jag på onsdag så jag tänkte köra lite hoj idag och sen ska jag köpa styre. Sen tänkte jag montera styret och sen mäta bromsslangen och kolla om kopplingsslangen räcker.
Vad tror du om detta?
Kolla hos din lokala Hydroscand så kan du få dina nya slangar "taylor made". Dom fixar det mesta, stålomspunnet både med o utan plasthölje osv. Rekommenderar dock plastöverdraget stålomspunnet så slipper du ha skiten att repa lite överallt.![]()
Tackar, det finns en här i stan! Ska kolla med dom.
Faan det är jobbigt att meka hoj. Bromsbelägg har jag bytt men banjoskruvar, mäta bromsslangar till rätt längd samt luftning det är helt nya områden puh.
Jag är grym på att byta munstycken i förgasarmotorer men det här... hör ju hur det låter "lufta bromsarna" ska jag blåsa på dom eller

Last edited: