Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ravetrancer skrev:tja dom såg fina ut, o billigt var det oxo, men att säga som nån här att det skulle vara som öhlins i jämförelse, det tror jag inte på riktigt va?????
Att Öhlins är dyrt , det kan jag hålla med om, men jag tippar på att öhlins har bra bättre kvalitet på sina pryttlar.
Grattis till dom nya grejerna iaf, lär ju bli stor skillnad jämfört med innan.

Ravetrancer skrev:tja dom såg fina ut, o billigt var det oxo, men att säga som nån här att det skulle vara som öhlins i jämförelse, det tror jag inte på riktigt va?????
Att Öhlins är dyrt , det kan jag hålla med om, men jag tippar på att öhlins har bra bättre kvalitet på sina pryttlar.
Grattis till dom nya grejerna iaf, lär ju bli stor skillnad jämfört med innan.
håkanolsson skrev:I vissa länder verkar dessa prylar heta Technoflex. T ex här. Någon som har koll på var o när o varför?.
SkorvKalle skrev:köp ny hoj istället.. lönt o köpa massa delar till en så gammal blyhoj...

OLJEKYLD GSXR skrev:Sa han med en 125a..........![]()
Ravetrancer skrev:+dom verkar inte tillverka gafflar??? Nån som vet????

OLJEKYLD GSXR skrev:Exakt, det är oftast fjädringen som är det sämsta med gamla hojar. Sen kör jag vilken dag som helst hellre en FZ750 från -85, än att åka 125a igen. Det spelar ingen roll om det så är en sprillans 125a, de är ändå alltid skramliga, vingliga och trista. Nej just det, jag glömde ju, har man en ny hoj så kan man ju automatiskt köra fortare än nån på en gammal hoj![]()
maverick_750rr skrev:Inga gafflar. Bara fjädrar.
Inte ens styrdämpare. Eller?
750RR
SkorvKalle skrev:köp ny hoj istället.. lönt o köpa massa delar till en så gammal blyhoj...
Inte riktigt!!! ÖHLINS är bäst!!!SM 570 RR skrev:Skönt att det finns en till som inte hamnat i Öhlinsträsket.
Överreklammerat som heter duga.
Kopia på SACHS![]()
YamahaJojje skrev:Inte riktigt!!! ÖHLINS är bäst!!!
|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |
|
|
H-D Pan America 1250 Limited provkörd
I nummer 5 av Allt om MC ko... |
|
|
Custom Bike Show den 6e juni.
När Twin Club MC i Norrtälj... |