Fick lite HRC-prylar idag

VAD är det som styr riktingen och styrkan på färskgaserna och HUR sker det? Är det raketforkning eller pratar du bara plommonspråk nu?

#Olsson# skrev:
D v s styra riktningen och styrkan på kraften som för färskgaserna mot sitt mål.

Sexhjälpmedel i all ära men fisriktare.... :ajjabajja :tungan

Klart det är! Spännande alltså.

Men du har fortfarande inte svarat på min fråga. "VAD är det som styr riktingen och styrkan på färskgaserna och HUR sker det?"

#Olsson# skrev:
En 91201-KM4-003 packbox till vevaxeln.

Åh, visst är det något speciellt med Honda, lite C.S.I liksom. Allt är så prydligt, sakerna kommer i förslutna små påsar med serienummer. Inget polskt vaxat papper där inte.

Teddy skrev:
Åh, visst är det något speciellt med Honda, lite C.S.I liksom. Allt är så prydligt, sakerna kommer i förslutna små påsar med serienummer. Inget polskt vaxat papper där inte.

Det är det faktiskt. Påsarna till och med luktar gott. Tyvärr sålde jag veven som de skulle vara till. Dessutom råkade det bli för många. Det enda jag kan komma på är att göra olika mönster med dem. Men hur kul är det i längden? Så om någon behöver så går de för 30:- st.

EDIT: Alla sålda nu.

Last edited:
Teddy skrev:
Klart det är! Spännande alltså.

Men du har fortfarande inte svarat på min fråga. "VAD är det som styr riktingen och styrkan på färskgaserna och HUR sker det?"

Ops. Jag missade frågan. Sorry. Inget annat än att om de inte är täta så läcker gaserna genom packboxarna. Alltså fel riktning och styrkan blir påverkad iom minskat tryck (typ).

Teddy skrev:

Och det gör inte t.ex. Suzuki delar då? :va (JO!)
Nä, nu överdriver du bara... :7peta

Däremot har HRC en magisk klang...de andra japsarnas racingavdelning klingar inte alls lika bra...

McFille skrev:
Och det gör inte t.ex. Suzuki delar då? :va (JO!)
Nä, nu överdriver du bara... :7peta

Däremot har HRC en magisk klang...de andra japsarnas racingavdelning klingar inte alls lika bra...
Det är skillnad.

Delar till en Yamaha TZ kommer också i speciella påsar med Yamah-märken, art.nr etc. Men de utstrålar inte samma känsla av tekniskt finlir och exklusivitet som Hondas rödaktiga och lite stadigare påsar förmedlar. Teddys vev kom i en liten trälåda som var fullständigt underbar.

:tungan

Nyteknik skrev:
Det är skillnad.

Delar till en Yamaha TZ kommer också i speciella påsar med Yamah-märken, art.nr etc. Men de utstrålar inte samma känsla av tekniskt finlir och exklusivitet som Hondas rödaktiga och lite stadigare påsar förmedlar. Teddys vev kom i en liten trälåda som var fullständigt underbar.

:tungan

Jag tror vi har hittat ordet "märkesbög" personifierat... :tungan

*/ ?>
Back